876 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Farvel til mc Farvel til mc
jeg vil gerne sige tak til alle dem som har givet råd, gode og dårlige, og til de ideer der har affødt en masse gode mc tanker i mit hoved... min gsx er solgt, jubiiii og en ny mc er købt...
jeg håber at se så mange som muligt næste år, for jeg ved jeg kommer til at køre væsenligt mere på den nye end den gamle...... tak for i år..... ses til næste.....
ideer til den nye, honda blackbird 2003 , modtages gerne......
p.s. udstødning og diverse dele bliver købt hen over vinteren, så de er klar til at blive sat på, i marts mdr... så SOL SOL SOL kom igen....!!!!
mvh
Allan
0 synes godt om
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 69
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Skal vi ikke se sol sorten???
/Jan
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
hehe du bliver nød til at vænne dig til at få lidt smæk...
Men den er sgu skide komfortabel sådan en solsort...
öhlins på den, så du kan få den strammet op... er mit forslag... sænk evt. snuden lidt og hæv røven...= bedre køreegenskaber... det hjælper ihvertfald på en busa...
Og få så taget de billeder imens solen stadig er her
mvh Offslow
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 416
og jeg har planer om at hæve den i røven.... det med den støddæmper ved jeg ikke endnu.... leder efter pris... fruen er ikke så glad for jeg bruger ALT for mange penge nu når vi også har købt hus,,,,,
allan
jul 2004
Følger: 52 Følgere: 42 Emner: 105 Svar: 416
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 64 MC-er: 7 Emner: 45 Svar: 848
Dejlig cykel du har valgt, den skal du helt sikkert nok blive
meget glad for!
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
ps: det er busaerne der har gavn af en længere bagdæmper, ikke solsortene... De har kun brug for en strammere... da de kører som en gammel kone, - sådan lidt mørt... og derfor noget de ældre herrer elsker...
Griner... Driller, - bare men håber du kan tage det...
Når du nu skal have hende den søde der har givet dig lov til at købe solsort med på tur til det mørke jylland er du velkommen til at kigge forbi.
mvh Offslow
Farvel til mc