941 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Den første motorcykel Den første motorcykel

Jeg går og tænker på at anskaffe mig en motorcykel. Jeg har dog aldrig kørt på en før, og er stødt på ordet "begyndercykel" flere gange. Er der stor forskel i sværhedsgraden under kørsel på forskellige motorcykler? Hvilke typer er i så fald lettest?

Jeg har kigget lidt på en Yamaha R6 - er det fint når jeg er ny?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den første motorcykel
  • #1   15. aug 2015 R6 er en baneracer der fra tid til anden ses med nr plade
    absolut ikke en begynder...

• #2   15. aug 2015 Uanset - prøv, prøv og prøv en masse forskelligt...
    Og -hvis du vil ha kasko på... Så prøv at ring rundt ang. et par modeller, inden du forelsker dig alt for meget i én smiley

• #3   15. aug 2015 Det er altid et lidt svært emne, og jeg vil næste vove at påstå at der ikke findes én perfekt begyndercykel. Den bedste cykel til dig, er den som du føler dig mest selvsikker på. Kører du på en cykel, hvor du ikke føler dig sikker (højst sandsynligt en cykel som en R6, grundet dens smalle, og noget overraskende, power band). Prøv lidt af hvert; naked, cruiser, sport-touring, eller hvad du nu er til.

• #4   15. aug 2015 R6 Er som der bliver sagt til banekørsel for folk som gerne vil lære at køre stærkt i sving .. og vride gassen helt i bund .. hvor den model der hedder R1 er mere til byen hvor man skal stille den på en cafe og andre fyre kigger med misundelige øjne mens deres koner trækker afsted med dem .. R1 har også flere kraften så der behøver du heller ikke være så voldsom med gashåndtaget og når du er ude blandt andre mennesker og de spørg hvilken maskine du har kan du nøjes med at sige: R1 så vil alle i selskabet vide hvilken fantastisk maskine du ejer .. så køb den Før din nabo smiley

• #5   15. aug 2015 hvis r6 ikke liiiiige er til begyndere - så er storebroderen da SLET ikke... smiley

GS500 - bum.....videre

• #6   15. aug 2015 den nye H2 fra kawasaki smiley

• #7   15. aug 2015 Kan stærkt anbefale en Suzuki SV 650 ny eller gammel model. Så behøver du ikke at vride "øret" for at der sker noget. Kan både flytte sig og cruise stille og roligt. smiley

• #8   15. aug 2015 Efter min mening, så kunne alle mc være begynder cykler,.. Det er måden du kører på i starten der er afgørende. Giver du den max gas på en R6 den første uge du har den, og du lige har fået kørekort så er chancen for at det kan gå galt relativt stor. Køb den cykel du kan lide, og kør stille og roligt med den indtil du føler dig mere selvsikker og med tiden har lært den bedre at kende.

• #9   15. aug 2015 køb en raser har selv gsxr 750 og jeg køre mange lange ture på den op til 600 700 km på en dag ikke noget proplem selv om folk siger at den ikke dur til det men det gør den

• #10   16. aug 2015 På de nye moderne cykler er begrebet "begynder cykel" væk, da stort set alle er utrolig let kørte... Når man står med et nyt helt frisk presset kørekort til motorcykel har man i dag bedre køretekniske færdigheder end over 50% af dem der kører derude i forvejen... ( kører tekniske færdigheder skal ikke forveksle med rutine )

• #11   16. aug 2015 R6 er da en glimrende første cykel og det er der flere andre 600 racer og sportstouringmaskiner der også er.
    En 500 bliver du træt af efter den første mdr.
    Men du må ud og prøve dem.

Kommentér på:
Den første motorcykel

Annonce