{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk momentet!
  • #1   10. aug 2015 fuck noget lort... Den har satme ikke været sjov..

• #2   10. aug 2015 Hurtig oversættelse fra Google Translate

Mareridt ulykke
    I midten af ??motorvejen bryder BMW R 1150 GS sammen pludseligt. Chauffør og co-driver springet, komme alvorligt til skade. Politiet undersøger årsagen.

Lørdag morgen (21,6). På den travle A8: En gruppe af motorcyklister Rheinland-Pfalz er på vej hjem til Germersheim. Da det utænkelige skete kort før Rastanlage Pforzheim. Hjælpeløst de venner nødt til at se som en af ??de to BMW R 1150 GS fra gruppen lastet med to personer, bagage og topcase, pludselig krænger og derefter kollapser bogstaveligt. Den revet-off af enkeltsidet svingarm bag ruller på egen hånd. Parret (hun 56, han 58) kastes på kørebanen.

Ifølge politiet blev føreren og co-driver Karlsruhe alvorligt såret, men ikke livstruende i ulykken. Begge kom i lokale hospitaler. Ca. en time, politiet tilbageholdt to af de tre baner, i ferietrafikken til en otte kilometer lang trafikprop dannet. Tre af de fire skruer, der holder baghjulet med enkeltsidet svingarm og Kardan GS, manglede, den fjerde blev revet ned. Grunden til dette forblev uklart på nuværende tidspunkt.
    Skruer tilsyneladende ikke korrekt strammet

Senere undersøgelser af Karlsruhe har vist, at føreren tilsyneladende selv havde boltet til hans BMW og de tre forsvundne skruer tilsyneladende ikke ordentligt strammet. De havde derefter en efter en bestået på motorvejen, indtil ulykken på niveau med tankstationen og den næstsidste brød og den sidste revne under pres.

• #3   10. aug 2015 Jeg elsker Google Translate. Altid god for et godt grin.

Men når man nu ikke kommer fra det sydlige Tysklandsodde, så er det faktisk meget rart, på den måde, at få lidt mening ud af volapyk.

• #4   10. aug 2015 jeg fatter ikk tysk det var en god oversættelse smiley bedre end min smiley hehe

• #5   10. aug 2015 Haha ja, google translate er ikke den bedste - men det gav alligevel så meget mere mening for mig, end det tyske gjorde smiley

Kommentér på:
Husk momentet!

Annonce