Syn ved ny nummerplade?? {{forumTopicSubject}}
Hej MCG... Kan det virkeligt passe at jeg skal have min MC synet igen fordi at jeg har mistet min nummerplade??
På forhånd tak
Hej MCG... Kan det virkeligt passe at jeg skal have min MC synet igen fordi at jeg har mistet min nummerplade??
På forhånd tak
Spar penge på din forsikring
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 104
aug 2012
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
Vi har lige gjort det med en trailer hvor vi slap for syn. Det burde være samme regler.
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 389
i gamle dage knækkede en makker hans plade så kun 5 cm var tilbage på hans panhead-der var heller ikke noget problem.i at købe en ny.
det er nok værre når den har været stjålet for 15-20 år siden fik en makker hans mascot pickup stjålet uden kasko-den var jo på gule plader-efter et halv års tid ringede politi at de havde fundet vognen men klippet plader da den skulle have været til syn.
mkh kk
aug 2012
Har undersøgt det med erstatningsplade men der fik jeg at vide at det kun var for køretøjer med 2 nr plader og hvor du stadig har den ene
maj 2006
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 236
Den skal dog/vist være meldt tabt/stjålet inden du kan få den nye..
Under alle omstændigheder bør du ikke affinde dig med at du skal til syn før du har været hele vejen rundt..
jul 2011
Svar: 43
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.428
Det viste sig så at politiet selv havde fjernet pladerne fordi at mit forsikringsselskab havde opsagt min forsikring uden at fortælle mig det. De havde bare glemt at sætte et klistermærke på bilen og ikke fået det registreret nogle steder før jeg havde købt nye. Så jeg kørte rundt i en bil med plader på, men uden forsikring indtil der kom et brev en uges tid senere fra politiet om at de havde fjernet mine plader.
Det mest håbløse er at hverken politiet selv eller der hvor jeg hentede de nye plader havde nogen som helst ide om jeg ikke burde have fået dem udleveret. Jeg hørte heller aldrig noget for det efterfølgende (Jeg tegnede selvfølgelig forsikring i et andet selskab samme dag som jeg opdagede fejlen)
Så efter mine erfaringer kan du bare tage til nærmeste nummerpladekontor og købe nye plader. De tjekker alligevel ikke noget som helst før du får dem udleveret. Du skal dog skrive under på en "Tro og love erklæring".
sep 2009
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 37
http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=2089622&vId=0
aug 2012
Ja det var osse det jeg havde læst mig frem til og da jeg ville have plader nede i synshallen sagde han at den ikke var gyldigt synet længere
maj 2006
sep 2009
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 37
Dette kan dog undgås hvis du følger punkt 2.
Precis som Jesper J skriver.
Husk blot af afmelde og bestille nye i samme ekspedition.
Så undgår du syn. Men kun hos skat's motorcenter.
Held og lykke med det.
????????????B)
aug 2012
Syn ved ny nummerplade??