704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Klargøre maskine efter 2års stilstand. Klargøre maskine efter 2års stilstand.

Hej.
Har hentet denne kineser som er min nye projekt motorcykel.

Den skal synes og omreg inden 3 uger.

Har i en liste hvad jeg kan gøre for at få den til at gå ordentlig? Alt el virker.

PT har den ingen trækkraft og skal have chocker for at holdes igang.

Hvad jeg kan komme i tanke om er følgene

Nyt/rense luftfilter
Nyt tændrør
Rense kaburatorne
Nyt benzinfilter hvis den har et

Den skal bare køre nogenlunde så den kan komme igennem syn, og så skal den splittes i atomer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.
  • Toilet skyller ikke ud. 1.999 kr.
  • Opsætning af dampspærre og gipsplader 1.500 kr.
  • Opgravning af rødder 6.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klargøre maskine efter 2års stilstand.
  • #1   3. aug 2015 Den er nok stoppet i karburatoren....

• #2   4. aug 2015 Sæt den da i stand først og så få den indregistreret bagefter. Så sparer du både vægtafgift og forsikring så længe. Du kan jo alligevel ikke køre på den mens du renoverer.

• #3   4. aug 2015 Lad den stå på traileren... Så kører sådan en bedst... smiley

• #4   4. aug 2015 Hvis du giver mig en pose med nogen tusinde, så skal jeg nok købe et anerkendt mærke for at gøre dig glad, hvis ikk, så hold din kæft smiley

• #5   4. aug 2015 reparer sælg og tjen lidt håndører , metallet er blød som bly og vel egentlig grundlæggende for en velkørende mc at stellet er stift , affjedring fungerer ..

ikke for at bringe skår i din glæde , men de blev solgt fra ny til 5-6000kr. velnok opreklameret og solgt som mc , men kvaliteten er noget under skalaen ,-
    indtil flere knallert 45ere både styrer , bremser og kører altså bedre uanset hvor meget du bygger om smiley forbliver den stadig et stykke blik med stor nr.plade

• #6   4. aug 2015 rens benzintilførsel og karb, så kører motoren nok fin igen..
    og lad dig ikke hæmme af hvad andre siger, hvis du vil rode med den, så er det værste der kan ske, at du lærer en masse om den og bliver forelsket i dens skønhedsfejl. og hvis man ikke vil køre stærkt eller køre i sving så er den sikkert fin til at få lidt vind i håret.
    Gå evt bremser ordentligt efter og skift begge dæk smiley

• #7   4. aug 2015 Den blev, og bliver stadig solgt af nypris til 13000 +lev men det også ligegyldigt.

Jeg skal bare bygge en mc fordi det skide sjovt, hvem snakker om at lave penge? Man sku næsten tro nogen får ondt i røven over at jeg smider en bette tusse efter en mc jeg kan hygge mig med smiley

• #8   4. aug 2015 Bare gi´ den gas, rens karb, luftfiltre, ny benz olie og filtre og check tændrør, så burde den være fin.

• #9   4. aug 2015 Jeg holder stadig på, hvis det er de originaledæk vil du blive rigtig glad for at få dem skiftet..

• #10   4. aug 2015 Den var heller ikke rettet til dig Andreas.

Du har fuldstændig ret mht til dæk. Og tak for dit svar smiley

• #11   4. aug 2015 Det var heller ikke fordi jeg troede det var til mig, det var mere en tilføjelse til #8 da han missede dækkene smiley

Kommentér på:
Klargøre maskine efter 2års stilstand.

Annonce