{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  K pipe vs dax
  • #1   1. aug 2015 kymco er god kvalitets maskiner jeg har lavet og serviceret deres maskiner igennem længer tid mest deres scooter . de er godt sat sammen og virker fin ville ikke være bange for at købe en

  • #2   2. aug 2015 Har svært ved at se, hvordan 15.000kr for en motorcykel med 8hk og som ved gode vindforhold lige kan slæbe sig op på 100km/t, kan være "meget for pengene".
    For de samme penge kan man få en meget lidt brugt Honda cbf125 eller Yamaha ybr125. De vil være langt bedre alternativer på landevejen. Og hvis den kun skal bruges til bykørsel, vil en scootermodel være "mere for pengene", da man ud over bedre vindbeskyttelse også får bedre plads til bagage.


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #3   2. aug 2015 Kymcoen er nok i bedre kvalitet og mere motorcykelagtig. Dax'en er en forvokset scooter. Den er sjov, jeg elsker min, men hvis du vil føle, du kører på en MC, så er K-Pipe'en nok et bedre match.
    ... Men Dax'en kan pimpes mere, har et hav af aftermarket-dele og vender hoveder, når du kommer tøffende. Godt nok mest fra 40-50-årige der husker den originale og 16-årige der drømmer om at kunne køre fra de andre scootere, men hey, i den prisklasse tager man, hvad man kan få smiley

    Jeg har i øvrigt ikke prøvet at køre en K-Pipe, kun siddet på den nede ved Brdr. Jensen, og den virker som en fed nok 125'er smiley


  • #4   3. aug 2015 Honda Grom

    http://powersports.honda.com/2015/grom.aspx


  • #5   3. aug 2015 Hej tak for alle de fine svar. Er nu faldet over endu en cykel nemlig honda wave 110. Den er grim ja men den ser praktisk ud ?? men forhandleren sagde at alle de små mc scootere blev lavt ca. Samme sted ? Kan det nu også passe ? Tænker bare at honda må da være lidt mere kvalitet end de andre ?

  • #6   3. aug 2015 Hva forhandleren mente samme sted, som "samme fabrik" så tager han fejl. Men hvis han mente samme land, så har han sikkert ret. Honda har fabrikker over hele verden, og de små scootere der har til formål, at give alle i Asien noget at køre på, er produceret i Thailand, Taiwan eller tilsvarende, hvor lønnen er lav. Men det er ikke produktionslandet der er afgørende, men derimod kvalitetskontrollen på fabrikken.

    Havde iøvrigt en Kymco Like 200 som lånecykel da min egen var til service. Det var en ret fin motor der er i den. De laver også en agility 200 hvis man ikke er til retrodesignet


  • #7   3. aug 2015 der er også en wannabe grom til 15000
    http://www.daxshoppen.dk/motrac_m3r_mc125-p-2708.html


  • #8   3. aug 2015 Jeg ville snuppe den Honda Wave du nævner.

    Måske ikke den flotteste cykel, men pålidelig og praktisk. Her får du meget for pengene. En K-pipe er en poleret lort.


  • #9   3. aug 2015 Tak for alle de gode svar. Havde selv tidligere en honda anf 125 som jeg var utrolig glad for og som kom langt omkring. Desværre fås den ikke af ny mere men der er så istedet wave. Og går da ikke ud fra at den er ringere når nu honda har sat deres logo på.

  • #10   3. aug 2015 Der er stadig forhandlere der har anf125 stående. Og ellers er der også Suzukis udgave af samme type, FL125. Den er endda billigere.

Kommentér på:
K pipe vs dax

Annonce