344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Lån af DB killer Sønderborg område Lån af DB killer Sønderborg område

Er der tilfældigvis nogen her ind fra Sønderborg område, der ville være så behjælpelig med at låne mig en DB killer i et par dage? Vi skal en tur til Harzen og når ikke selv at købe en. Jeg har en Leo Vince SBK monteret. Det ville gøre turen meget sjovere ikke at skulle tænke på polizei derned.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån af DB killer Sønderborg område
  • #1   1. aug 2015 Var på tur til harzen i foråret, havde også hørt alt det med dB killer. Så i med den.
    Men vi snakkede med den lokale guide i harzen dernede (han laver ikke andet end at køre mc guide ture rundt i harzen) og han var kun 1 gang (på 20 år eller sådan) blevet stoppet med en gruppe pga. Af støj. Og det var fordi der var en busa med ren udblæsning, altså ingen lydpotte.
    Ud over det, så er der mange af tyskerne dernede der heller ikke har dB killer i.
    Så jeg gider ikke bøvle med at sætte min i næste gang smiley

• #2   1. aug 2015 kan godt være chancen for ikke at blive stoppet er stor....men hvis de stopper dig, er det godtnok surt, da du så får kørselsforbud.
    Så hvis det var mig - ville jeg monterer een.

• #3   1. aug 2015 Jeg synes også det er et skidt råd bare at køre uden DB killer.
    På tysk TV har der flere gange været vist fra Harzen, hvor man har holdt store razziaer mod netop støjende motorcykler. De foregår især i weekenderne.
    Alle uden undtagelse får kørselsforbud + bøder hvis ikke de kører med lovlig udstødning. Og det er da dumt at står dernede i ens ferie og så bare ikke kan komme længere.

Kommentér på:
Lån af DB killer Sønderborg område

Annonce