MZ ETS 250 Trophy Sport MZ ETS 250 Trophy Sport
Hej alle.
Jeg har for et halvt års tid siden anskaffet mig min første MC som jeg gerne vil sætte i stand og gøre køreklar til hyggekørsel. Jeg kunne dog godt tænkte mig at høre lidt mere om lige præcis denne model og om det er en usleben diamant jeg har fået fingerene i? Kan det virkelig passe at denne model er meget sjælden (ikke dyr men sjælden) -
Jeg glæder mig ihvertfald til at komme igang med at lave denne MZ i stand og få mig nogle dejlige hyggeture på min MC.
Har i yderligere information såsom steder at få reservedele eller tips og tricks til restaurering af min første MC.
Der er også lavet en side med flere billeder fra jeg så den for første gang.
jul 2013
Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 277
Jeg købte selv en spjætter for et par år siden, en ETZ 150 af en ældre herre (som ikke længere kunne betjene kickstarten) for 1000 kr.
Jeg købte dele dele til min i Tyskland, til nærmest ingen penge. Nærmest alt kunne stadig fås. Kig inde på mzklub.dk, der sidder nogle meget kloge og hjælpsomme mennesker, der finder du også links ??
Held og lykke med maskinen, den ser fin ud trods sin alder og fortid
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 572
jul 2015
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 1
Jeg har bestilt en haynes manual fra England og ser frem til at få etableret mit værksted så jeg kan komme igang med at skille den ad. Den skal jo gerne være rustfri på sigt -
Alt i alt har den det godt men er i tvivl om hvor meget guld jeg skal smide efter en restauration. Altid lækkert med en fin cykel men patina er i min verden også pænt.
Samtidig er denne model uden blinklys, skal dette monteres før et syn??
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 189
Dette eksemplar er iøvrigt rigtigt pænt og originalt
MZ ETS 250 Trophy Sport