Så virker den sku !!! {{forumTopicSubject}}
Efter i MEGET lang tid, og rigtig mange penge forgæves givet ud til div. autoriserede værksteder på sjælland, lykkedes det for Pia hos Søborg MC at få min Kawa GPZ500S til at kører optimalt. Symptomerne var: Går i stå ved tomgang(rigtigt spændende ved kø kørsel på overbelastede motorveje), kører lejlighedsvis kun på 1 cylinder imellem 1500 og 3500 omdrejninger og skyder voldsomt bagud i potten pga. uforbrændt benzin..
. Løsningen: Rensning af tomgangsdyser og karburatorér gennerelt og syncronisering af karburatorer og vupti.. Så virker den optimalt, lyder simpelt, men underligt nok ikke sådan lige til for andre at finde ud af. Godt gået Søborg MC og specielt Pia.. Tak
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 67
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Hende fra Speedshop der lå' i Kolding var også mega dygtig og 210% perfekt service..
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 6 Emner: 80 Svar: 166
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Min er da også kommet til at køre rigtigt godt, efter at de har lavet den, men de 3 MÅNEDER!, de skulle bruge på det, ville jeg MEGET! gerne have undværet!
Min erfaring er at de dur fint til småreperationer, service og lign., hvilket de sjovt nok ofte klarer ret hurtigt. Skal man have lavet noget større, kan man lige så godt slutte sæsonen...
Er jeg desperat og står og skal have skiftet et dæk eller lign. vil jeg måske bruge dem igen, ellers har jeg meget svært ved at skulle aflevere noget som helst til dem igen.
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 34
Så virker den sku !!!