{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

Så virker den sku !!! {{forumTopicSubject}}

Efter i MEGET lang tid, og rigtig mange penge forgæves givet ud til div. autoriserede værksteder på sjælland, lykkedes det for Pia hos Søborg MC at få min Kawa GPZ500S til at kører optimalt. Symptomerne var: Går i stå ved tomgang(rigtigt spændende ved kø kørsel på overbelastede motorveje), kører lejlighedsvis kun på 1 cylinder imellem 1500 og 3500 omdrejninger og skyder voldsomt bagud i potten pga. uforbrændt benzin..
. Løsningen: Rensning af tomgangsdyser og karburatorér gennerelt og syncronisering af karburatorer og vupti.. Så virker den optimalt, lyder simpelt, men underligt nok ikke sådan lige til for andre at finde ud af. Godt gået Søborg MC og specielt Pia.. Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så virker den sku !!!
  • #1   2. okt 2006 Det er fandme godt gået at kvinderne skal lave vores cykler smiley Men jeg har også kun et par gode erfaringer med Søborg.

• #2   2. okt 2006 De piger er faktisk halv hårde til de MC'er..
    Hende fra Speedshop der lå' i Kolding var også mega dygtig og 210% perfekt service..

• #3   2. okt 2006 kan kun sige brug aldrig Søborg mc!!!!!! de kunne ikke lave min xj600.... rigner ikke tilbage kunne blive ved....!!

• #4   2. okt 2006 Brugte de så også hele sommeren på det?

Min er da også kommet til at køre rigtigt godt, efter at de har lavet den, men de 3 MÅNEDER!, de skulle bruge på det, ville jeg MEGET! gerne have undværet!

Min erfaring er at de dur fint til småreperationer, service og lign., hvilket de sjovt nok ofte klarer ret hurtigt. Skal man have lavet noget større, kan man lige så godt slutte sæsonen...

Er jeg desperat og står og skal have skiftet et dæk eller lign. vil jeg måske bruge dem igen, ellers har jeg meget svært ved at skulle aflevere noget som helst til dem igen.

• #5   4. okt 2006 Det er jo tydeligt at ikke alle er tilfredse med de ydelser som tilbydes hos Søborg MC, og dette indlæg var heller ikke ment som reklame for samme, MEN denne gang gik det godt for mig og min MC, både info og leveringstid var i top, hvilket er mere end jeg kan sige om flere af de sjællandske kolleger i branchen. Det er en mystisk branche, hvor det personlige forhold til mekanikeren tilsyneladende er vigtigere, en samme mekanikers forhold til sin fagstolthed. Arohance sættes ofte i stedet for kompetance og stolthed og glæden ved at leverer et stykke arbejde som alle er tilfredse med. Det var ikke tilfeldet her.. Her tog Pia fat i problemet, diagnosen var tydeligvis korrekt for MC´n kører fortsat som en drøm. Nogen gange er man så heldig, at man møder kompetente mennesker med god faglg stolthed og viden.

Kommentér på:
Så virker den sku !!!

Annonce