937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Kan nogen anbefale en god bakspejl Kan nogen anbefale en god bakspejl

Kan nogen anbefale en god bakspejl til en gamme kawasaki zx9r (B1).

Jeg kan ikke se klart / nok med dem (uoriginal) på MCen.

Prioriteret rækkefølge:
At kunne se mere.
Kvalitet.
Sort.
Let at få i Danmark.
Pris...

nogen forslag?

Tak

Tim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan nogen anbefale en god bakspejl
  • #1   15. jul 2015 her er et godt bakspejl. Endda fra BMW

http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/andet/annonce/28102290-bmw-e39-bakspejl

• #2   15. jul 2015 Kan desværre ikke hjælpe dg med dit spørgsmål, men kan så lige kommentere på noget andet! Når man bare følger lidt med her på MCG,er man vel klar over at du ikke er dansk født, så du er lidt udfordret med at skrive dansk. Men du er en af dem der altid prøver at hjælpe hvis du kan, og det er i min verden så meget mere værd end at gøre grin med at nogen har svært ved at skrive 100% korrekt, og ydermere giver sig selv "likes" for det!!

• #3   15. jul 2015 tom l.. det var en joke.... ved da godt hvad manden mener... der skal da være plads til lidt sjov engang imellem.. Men ikke lige efter din smag kan jeg forstå...

• #4   16. jul 2015 Hahaha, hvor er du latterligt Kenneth, du giver seriøst dig selv likes!!!!!!!!! Hvad er du, 10?

Humoren er der ikke noget galt med, men måske du skulle kende tid og sted for den slags, manden er tydeligvis enten stærkt ordblind eller andet end etnisk dansker - Så kunne det godt være du måske skulle finde en anden at lave sjov på bekostning af - Når nu Tim prøver og faktisk klarer det godt, så får dit såkaldte "humoristiske indlæg" blot karakter af dumhed og skadefrydhed.

Ps. Du har glemt at like dit sidste indlæg! smiley

• #5   16. jul 2015 De skal vel bare kunne reflektere blåt blink? smiley

• #6   16. jul 2015 Hmnn, det kunne være tråden er lidt mere interessant nu, dog uden patter, men, chancerne for at finde en god spejl er virker ikke væsentlig bedre endnu :).

Tim

• #7   16. jul 2015 Prøv at kigge i biltema.dk
    Jeg har dem med led blink og er godt tilfreds.

• #10   16. jul 2015 Enig med Johan...
    EBay er vores ven. Tror ikke du får bedre spejle end de originale.

• #11   17. jul 2015 Dan, jeg var hus biltema igår, first gang, og købet et masse som jeg ikke skulle :).
    Desvære har deres spile de forkerte fatning, så kunne ikke bruges. Dog godt at se deres spejle i virkligeden heller end på nettet.

Johan og Brian, mange tak, et personlig anbefaling virklig er 1000 gang mere brugebar end et billeder på nettet, so godt at høre at de originale er gennemskørelig og skal bestille nøgle nu. Jeg glæder mig til at se hvem er bageved på vejener :).

Tim

• #13   3. sep 2015 Tak for at nævne spejlene ikke var originalt Johan. Jeg har endelig bestilt nogle ægte Kawasaki spejle. De skulle ankomme snart, og jeg ser frem til at se forbi mine albuer uden rystelser smiley

• #15   29. sep 2015 Hej Mange tak,

Johan har ret, og der er mange flere rystelser i uorginalt spejle. Jeg har provet de ny, brugt, kawasaki spejler som ankomt i sidste uge på et tur til UK og tilbage weekenden over. Vildt stor forskel, også ved de høj tysk autobahn hastiheder smiley :) smiley ...

Kommentér på:
Kan nogen anbefale en god bakspejl

Annonce