{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Erik F
Erik F
Emner: 3 Svar: 4

NOLAN N43 Air hjelm + n-com = Basickit2 og Bluetoohtkit3 Plus {{forumTopicSubject}}

Fødselsdagsgave - ny hjelm til erstatning for min Caberg mont. med Interphone F4 headset (virker 100%).
Min nye Nolan hjelm kan jeg ikke parre med min TomTom Rider (2013) og jeg kan ikke heller opdatere n-com fra version 4,04 til den nyeste 4,06 (juli 2015).
Tror jeg har prøver næsten alt og er normalt ingen novice på området. Har nulstillet min TomTom har også reset min n-com, når jeg vil parre tingene, får jeg meldingen i TomTom at n-com parres, men når jeg så vil tjekke,får jeg besked fra TT at n-com ikke er installeret.
Har konsulteret en aut. forhandler - der gav op.
Nogen der kan hjælpe på FYN., jeg kører gerne frem til support.
Mvh
Erik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NOLAN N43 Air hjelm + n-com = Basickit2 og Bluetoohtkit3 Plus
  • #2   15. jul 2015 Bruger du den nyeste version af n-com wizard altså version 2.3 på din computer ?
    Når du tilslutter din hjelm/n-com til din pc så er der i den nye wizarden under firmware update et sted der står "use with tomtom" hvis der ikke er x ved det så vil der opstå problemer med tomtom og n-com systemet

• Erik F
    Erik F Tilmeldt:
    okt 2007

Emner: 3 Svar: 4
    #3   16. jul 2015 Tak for svar.
    Jeg har nyeste update af firmware installeret og flueben i - use Tomtom - og er uforstående.

Kommentér på:
NOLAN N43 Air hjelm + n-com = Basickit2 og Bluetoohtkit3 Plus

Annonce