1.121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Blinklys - modstand! Blinklys - modstand!

Ret simpelt, fra en totalt el-retarderet, jeg har nogen blink der blinker for hurtigt (ikke LED) med 10w pærer, og det er nok problemet, de skal være orange (klare glas) og de 21/23W jeg kan finde, er for store i selve glasset! Så jeg tænker der skal en modstand i, hvis jeg har forstået det rigtigt (og der er store chancer for at jeg er helt glat på den!) så kan den smides i på plussiden. Men hvilken slags er det så, og hvor finder jeg den??? HJÆLP!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys - modstand!
  • #2   4. jul 2015 Ja, ved det godt smiley Men nu vil jeg ikke ændre på det, det skulle være "så originalt" som muligt med ledninger, og en modstand kunne sættes umiddelbart i nærheden af blinket, derfor !! Så søger info om modstande, ikke relæer smiley

• #3   4. jul 2015 Et blinklysrelæ er som en stor sikring, dvs lige til at klikke ud og sætte et andet i... Det er en langt bedre løsning end modstande... Hurtiger ar montere, koster mindre... Og modstande bliver ret varme, med fare for overophedning..

• #5   5. jul 2015 Enig. Har selv monteret modstande på min Ninja grundet en ulovlig sort baglygte fra USA med integrerede blink. Det er tusinde gange nemmere med et relæ og der skal du nemlig ikke til at ændre på dine ledninger. Relæ er også fuldstændig ligeglad med om du kører 2 LED/2 Pærer i dit lysnet eller alt muligt andet. Den tilpasser sig "lysshowet" uanset hvad du smider på. Modstande er somme tider ikke store nok, og problemet med at de blinker for hurtigt, løses nogle gange derfor ikke selvom du smider modstande på.

RELÆ!

• #6   5. jul 2015 Info om modstande. Du kan købe dem i biltema til 35 kr stykket. og de to ender loddes på henholdsvis plus og minus. Det kaldes en parallelforbindelse.

• #7   5. jul 2015 Hov. En modstand pr blink.

Kommentér på:
Blinklys - modstand!

Annonce