{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.799 visninger | Oprettet:

flugt fra MC-betjent {{forumTopicSubject}}

For 5 min. siden fløj en Mc forbi mit vindue med en æggeskald lige i hælende... Nåede ikke at se så meget, da de kørte kanon stærkt, så kun lige mc-betjenten, som kørte over en gangbro, og efter mc´en... så hørte jeg folk stod og snakkede... "kæft hvor var han sindsyg" sagde de fleste.... Lige mine ord...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flugt fra MC-betjent
  • #1   29. sep 2006 Ja, han er da syg... han kan tage på et plejehjem hvis har har brug for at snakke, der har de masser af tid. Det var tydeligt at ham på mc´en ikke havde tid til at snakke hehe

• #2   29. sep 2006 haha smiley

• #3   29. sep 2006 (link fjernet)

Det var der de kørte, det plejer kun at være for cykelister og fodbængere :o)

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 25
    #4   29. sep 2006 lidt ærgeligt at politiet ikke må lægge sømmåtter ud for mc-erne..

Ham gutten fortjener et ordenlig tur i asfalten.!

(link fjernet)

• #5   29. sep 2006 Det er vel bare nymåne - citronnymåne altså,og så er der både en tjenestegørende og en der har fri, der skal på stationen,mens den stadig er frisk nok til at æde............

• #6   29. sep 2006 Jan J. (Slagelse) ­ - haha, det tror jeg gerne på smiley

• #7   29. sep 2006 Var broen oppe som på billedet? smiley

Det var i øvrigt ikke mig, er på arbejde smiley

• #8   29. sep 2006 man er ik skyldig før man er fanget

• #9   29. sep 2006 LARS T

"lidt ærgeligt at politiet ikke må lægge sømmåtter ud for mc-erne..Ham gutten fortjener et ordenlig tur i asfalten.!"

Har du slået hovedet alvorligt ???

Forstår ikke hvorfor du er på MCG med den mc-indstilling ?? Der må være andre steder du kan færdes som er sjovere for dig selv og os andre....

Bo

• #10   29. sep 2006 Gangbroen kan forøvrigt være glat i vådt føre, men det er der jo så meget som der kan være smiley

Ga' vide om det var en stjålen mc. Nogen som mangler deres mc i området?

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

#11   29. sep 2006 Hayabosa - må jeg ikke være her fordi jeg ikke billiger en mcist's opførsel når vedkomme forsøger at køre fra politiet??
    Nej jeg har ikke slået hovedet alvorligt - det har de personer som tilskynder, det at køre fra politiet og udsætte andre for fare.

• #12   29. sep 2006 tror jeg er enig med lars, at køre mc og være her på siden er vel det ikke det samme som at være sindsyg i bøtten. og ja det er det at udsætte andre for fare fordi polietiet lige har et par spørgsmål. jeg har ikke det store problem med når folk kører for hurtigt, hey det sker jo. men hvis du bliver snuppet bliver du snuppet, men tror egentlig det var en stjålen mc eller en uden plade for ellers er det jo ligemeget om han fanger ham på vejen eller hjemme hos ham selv.

• #13   29. sep 2006 Tror ikke det er Runes, der er sgu' lidt langt til falster.

Jeg bor næsten lige på den anden side af broen og der er en del MC'er lige der omkring, men han var vel ikke så dum at flygte lige hjem smiley

• #14   29. sep 2006 Du må have en brist, når du det ene øjeblik ønsker sømmåtter, at fyren fortjener en tur i asfaldten, altså at man skal komme slemt til skade og næste øjeblik er bekymret for dem der er udsat for fare, altså at man ikke skal komme til skade..

Synes du har en skidt karakter

Jonas,, du kan ikke se det ironiske i at ønske een lemlestet fordi vedkomne køre for stærkt ?? Det er godt nok tæt på de 100 % af de mc'ister der er herinde der har kørt for stærkt,, skal vi alle så komme til skade ?? nej vel, Synes det er bedre at formane en til bedre køreetik end et ønske som ovennævnte.

Bo

• #15   29. sep 2006 hayabosa...prøv lige at læse hvad jeg skrev, en gang til...

• #16   29. sep 2006 Det har ikke været Runes, det lød som en rigtig racer, r4 ;o)

• #17   29. sep 2006 Jonas,, ja done,,
    du er enig med lars !! ja,, og du er også det andet efter det jeg forstår i teksten,, korrekt ?

• #18   29. sep 2006 nej nej Peter

kunne jeg ikke drømme om :-),,, du er jo en ældre herre som din kone bekrymre sig om,, man skal have respekt for de grå hår,,,

;-))))

• #19   29. sep 2006 Peter nu er det slut med at lade den Grønlænder lege nogen kunne jo komme til skade smiley

• #20   29. sep 2006 ja det er jo desværre efterhånden mere strafbart at give den lidt gas end det er at voldtage en børnehaveklasse, så dem der tager flugten har min fulde forståelse !!!

Dermed ikke sagt at jeg finder det fornuftigt !!!

• #21   29. sep 2006 Sømmåtten fin ide..... (altså kun hvis der er tale om en mctyv, så skal den spændes over vejen i halshøjde smiley )

• #22   29. sep 2006 Hayabosa:

Jeg synes lidt,at du læser Jonas's indlæg som visse ayatollaher læser Koranen.

Det var ikke Jonas, der skrev at der skulle bruges sømmåtter. Han skrev at at grundlæggende var enig, og at amn ikke skal udsætte andre for fare, ved at stikke af-og da sletikke sådan et sted.

Det er også Jonas der skriver, at han ikke umiddelbart forstår, hvis politiet jager en MC-med nummerplade på.

Det siger da ike på mindste måde, at han sympatiserer med sømmåtter - man skal bare lade være med at køre ræs med Bent Betjent....

Det er jeg sgu helt enig i!!!!!

• #23   29. sep 2006 TAK KNUD endelig en som ikke kun læser de første 3 ord man skriver. men stadig heller give ham (fyren på evt stjålen mc) en tur med søm måtte end at han rammer en 4 dreng/pige som så bliver lam resten af livet. fint hvis folk kører lidt for hurtigt det kan jo ske, men at stikke hovedet under armen og en finger i næsen og give den max gas på en gå gade, se det er en HELT anden historie.

• #24   29. sep 2006 Enig med Knud og Jonas...synes måske du er lige lovlig hurtigt og langt fremme med riven Hayabusa..... Tror måske lidt du misforstod hans mening....vil jeg da næsten håbe....

• #25   29. sep 2006 Til jer der kan lide at give den gas,,prøv lige at vende den om..Hvis nu i var betjent, og havde kørt rundt på patrulje uden der var sket det helt vilde, og der så pludselig kommer en mc drønende med håndtaget i bund. Så tror jeg man automatisk vil tænke " NÅ,,så han tror han kan køre fra mig,,jeg skal fanme vise ham !!" Og så ellers i bund med håndtaget og efter ham. Jubii ,endelig sker der noget på en ellers røvkedelig patrulje..Hvem med benzin i blodet kan ikke lide et lille race? Sådan ville jeg ihvertfald selv tænke. Men at ligge sømmåtter ud foran en mc og lemlæste eller slå vedkommende ihjel,,det er bare for langt ude. Hvad blir det næste, en vejspærring hvor de bare trækker deres pistoler og skyder fartsynderen??
    Michael.

• #26   29. sep 2006 Tja, så stopper folk vel smiley
    Eller hva....

• #27   29. sep 2006 Ligefør man burde sælge skudsikkert lædertøj...

(eller importere det fra USA;)

• Lars T
    Lars T Tilmeldt:
    jan 2005

#28   30. sep 2006 Hayabosa - slap lige af en gang kammerat.. smiley
    fint jeg har en skidt karakter og alle de andre ting du kalder mig, jeg kan godt tage sådannne kommentarer og har intet behov for at kaster mudder retur.. Sådan noget børnehave er jeg nok for gammel til smiley

Men når alt kommer til alt så handlede mit indlæg om at jeg på ingen måde sympatisere med folk som syntes det er fedt at prøve på at køre fra politiet og udvise anden farefyldt adfærd. Regler er til for at blive overholdt og de kan man kke overholder regler og bliver snuppet for det så må man vise sig som en mand og tage konsekvenserne for hvad end de ny måtte være.

• #29   30. sep 2006 Jeg har nu altid syntes at regler er til for at blive brudt.. Hvis polizen så fanger en, ja så må man jo bøde... elz er det deres problem ;P

• #30   1. okt 2006 fik nakket min MC fredag...- godt nok i Århus
    Men hey hvis gutten der nakkede min fik en tur på intensiv ofrer jeg gerne dæk, båbe and so on!
    en MCtyv har fralagt sig alle humane rettigheder.

Kommentér på:
flugt fra MC-betjent

Annonce