769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

offroader / knollehopper hvilken ????? offroader / knollehopper hvilken ?????

hey lige et ?? til jer der ude som køre eller har kørt offroader..

da jeg ikke har min sv1000 mere men stadig savner lidt 2 hjul en gang i mellem har jeg gået og tænkt på at anskaffe mig en offroader men har lige nogle spørgsmål der omkring..
har kigget lidt på Yamaha dt 175 dem kan man jo få til men små penge ( mellem 5000 - 10000 ) har jeg set det skal ikke være det dyreste jeg skal bare have lidt sjov smiley
men hvordan er sådan en og køre på er den bare død eller er det okay det jo heller ej sjovt vis den lokale scooter bande overhaler smiley
hvordan med størelsn på sådan en jeg er 187 høj og 85 kg og vil nødig føle det er en pocektbike jeg er kommet på smiley
og sys og kunne de mange har fået skiftet stempler og sådan på dem vilket åbenbart skulle være meget normalt da det åbenbart bliver slidt smiley men hvad er prisen på og få sådan noget skiftet vis man køber en hvor det er tiltrangt ??

i også velkommen til og komme med andre forslag til en offroader der kunne være interessant skal bare være til og købe til en fornuftig pris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  offroader / knollehopper hvilken ?????
  • #1   1. jul 2015 En dt175 er død som en sild smiley
    Hvad skal du bruge den til? for offroad kan den sq ikke meget af smiley
    Der er lidt mere power i en Honda MTX 125R. Men igen skal man ud og køre offroad, så kommer den sq også hurtigt til kort, med dæmpere der går i bund osv..
    Men skulle jeg vælge ville jeg tage en MTX'er af de to smiley

• #2   1. jul 2015 Hvis du ikke skal køre decideret offroad men bare lidt grus m.m. så køb en TDR 125 og smid nogle semi knopdæk på!
    De er billige, rimeligt kvikke, med elstart og selvom det reelt er en gademaskine er den bedre til offroad end mange af de andre små.

• #3   1. jul 2015 En lidt ældre Yamaha XT 600, så har du LIDT mere overskud end i sådan en 125'er - den kan fås til næsten samme pris som en DT 175 (hvis den ikke skal være et kosmetisk pragteksemplar).

• #4   1. jul 2015 Springet fra en lille 2takter til en tons tung Yamaha XT er stor.
    Men, ikke kun størrelse og vægt spiller ind her... også prisen ved køb og vedligeholdelse..
    De XTer man ser til under 10k rørte jeg ikke ved med en ildtang..

• #5   1. jul 2015 Hvis det skal være en sjov 125'er til offroad, så finder du ikke noget bedre end en Yamaha DT 125 R(den vandkølede model med 29 hk).
    Den er klasser over en DT 175 bøde angående motor og affjedring.

• #6   1. jul 2015 Enig med Simon... FED maskine, desværre bare ikke mange af dem.
    Motoren på TDR 125 er den samme, bare med elstart..

• #8   1. jul 2015 Hvis du "bare" skal køre gade kørsel! 600-650ccm ca.
    Har en DR 650(170kg) sjovt til begge dele, men må erkende 50kg for tung til rigtig offroad..
    300-350ccm hvis du vil blande det lid´t

• #9   1. jul 2015 #4> Det har du selvfølgelig helt ret i. Det var alene hvis man ønskede et lidt større alternativ (både kubik og vægt) smiley

• #10   1. jul 2015 det er bare til sjov og balade ikke forde jeg har de store planer om og skulle køre i det vilde taring moske på arbejde og så ellers når vejeret er til det savner bare lidt de 2 hjulet når solen skinder

• #11   1. jul 2015 Jeg er blevet farligt glad for min WR450f - hvad de koster i dk har jeg ingen ide om.
    Jeg bruger den mere end jeg bruger min R6'er

• #12   1. jul 2015 Siger også tdr125. Selv på landevej er det en rigtig underholdende MC.

Kommentér på:
offroader / knollehopper hvilken ?????

Annonce