910 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Identitets skift?? Identitets skift??

Hej alle natteravne .

- sidder her sen nat og kigger lidt rundt på nettet på cykler.

hvis en race cykel fra ca '93 får skjolde fra en 2003 model (inkl lygte foran), men originale fælge, forgaffel, bagsvinger, motor og topbro, og får ændret "røven" hvor der bliver BOLTRET(ikke svejst) en r1 røv på, er det så identitets skift?

Der ikke svejst nogle steder, og har engang læst nogle skulle mene, at stellet ved sædet ikke er en del af "hovede stellet", og gerne må ændres så længe det ikke svejses direkte på stellet..

håber i forstår mit spørgsmål ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Identitets skift??
  • #1   20. jun 2015 det burde der ikke være noget i vejen for da det som du selv er inde på
    dog er Bagenden lidt en grå zone så gem den originale bagende

har anden front kåbe(og lygte) på min det blev sagt ved syn uden videre kommentar

• #2   20. jun 2015 Første del kender jeg ikke svaret på (bagende der er skruet på), men er det en fast del af stellet må du ikke ændre det. Alle café racers (med ændret bagende) er ulovligt konstruktiv ændret hvis de har skåret og svejset i stellet.

• #3   20. jun 2015 Nej det er ikke et identitetsskifte. Det er en ældre mc, og det du udskifter er løsdele, så ingen problem der. Det er først hvis du udskifter basale dele, motor, gaffel, bremser, svejser i stellet´s bærende dele osv. og den kommer til at ligne en 03ér det begynder at blive kriminelt.

#2 Ang. cafe racer, så har den været oppe at vende flere gange og nej, det er ikke ulovligt, forudsat at der ikke er skåret i noget bærende og der ikke er eftermonteret noget klamp.

• #6   20. jun 2015 Som altid masser af vrøvl. Læs linket ovenover.

• #7   20. jun 2015 Må skrive til skat med billeder og forklaring og printe svaret ud og have gemt .

• #8   20. jun 2015 #6 hvilket er det der er noget vrøvl et bagstel kan typiskt købes som reservedel hvis det er boltet på

• #9   20. jun 2015 Det var også det jeg mente med at bagstel ikke er en del af "stellet" hvis det er boltre på og gerne må skiftes uden mistet identitet

Kommentér på:
Identitets skift??

Annonce