{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af diode blink {{forumTopicSubject}}



Skrevet: 27-09-2006 16:15:47 Slet hele emnet

jeg skal bruge noget hjælp...

Jeg skal have sat diodeblink på min sv´er og jeg har søgt rundt på nettet, for at blive klogere...men føler mig ikke rustet, til at kaste mig ud i køb og montering...så hjælp smiley

jeg har kig på disse:

Track-01
http://www.rizoma.it/english/en_indicators.html

men nogen snakker om, at man skal købe "flasher-kit" for let montering....

altså...hvad skal jeg have.... 4 x track01 + flasher-kit, for let montering...eller hvad gør jeg...

jeg er helt på bar bund mht. el i en cykel, men kan dog godt sætte en lampe på smiley

hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af diode blink
  • #1   27. sep 2006 du skal ikke købe rizoma jeg har lige fået et nyt sæt på igen og der er så lige gået vand i igen. de er fede men noget pis vh charlie

  • #2   27. sep 2006 Hey Frank

    Jep du skal have 4x blink og et relæ, det er bedre end modstande, da du kan risikere at modstande ødelægger dit orginale relæ og hvis du også vælger at skifte nr.pladeholder til Rizoma, så husk forlængere til bagpå for blinkne er ikke ikke lange nok til de danske nr.plader.

    Og jo der har været en del problemer med de blink der hedder Zero, men ingen indtil videre med Track'en..

    Mvh Charlotte


  • #3   27. sep 2006 jeg har nu købt 4 stk. Jeg fik at vide der var modstand i dem i forvejen, så det må jeg gå ud fra passer. Det relæ var kun, hvis man havde havariblink...eller hva det nu hedder..

    så 4 stk blink og nogle daækningsplader-halløj som skulle passe til sv´er, så nu må vi se


Kommentér på:
Hjælp til køb af diode blink

Annonce