GT 550 GT 550
Hej MC Gal.
Jeg har en meget fin Suzuki GT 550 1974 stående, som jeg har købt billigt, da den skulle repareres. Jeg fik skiftet krumtappen og den ene cylinder af en mekanikker med speciel erfaring med ældre 2 taktere. Derefter stod den virkelig flot og kørte også perfekt. Efter opklodsning kan jeg ikke få den til at køre ordentligt. Højre cylinder går normalt, midterste eksploderer hver 12. omdrejning ca. og den venstre kører slet ikke. Jeg har haft karburatorne skildt ad adskillige gange, indstillet platiner og der er strøm på og det hele. Tændingen fejler intet. Heynes originale manual opfordrer til at skrue på en gas regulator, der ikke findes på mine karbs. Luftskruerne er også i synk. Jeg kunne rigtig godt bruge nogle tips og tricks til at fejlfinde og komme ud på vejen igen! En sidste ting, hvad står sådan en maskine i, hvis den kører perfekt? Billede vedlagt. På forhånd tak for hjælpen!
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 34
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 812
Hvis den har stået på sidestøttebenet længe forklare det hvorfor den venstre cyl er helt død, da den fyldt mest og den midterste er mindre fyldt, og kan tænde en smule. Højre er ikke blevet fyldt..... Bare mit bud
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.502
(Og har fortrudt lige siden)
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
sep 2014
Følger: 44 Følgere: 86 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 483
mar 2015
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 231
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 259
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 812
Nogle mener at det skyldes suzukis noget mærkelige karburator opsætning, med en meget stor tomgangsdyse og en cut-away på 2,5 som kan være skyld i det. Dog har jeg set en del som godt kan komme ned på 11-1200.
GT 550