995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Indbrud - Mcnøgler, tændingslås-forsik Indbrud - Mcnøgler, tændingslås-forsik

Ja måske en smule offtopic...
Har desværre haft indbrud i weekenden.Lejligheden er blevet endevendt ....en lånt bærbar, div elartikler osv er fjernet.
Men værst, kærestens smykkeskrin med arvestykker
Så hun er fuldstændig knust...

Hva der bekymrer mig mest er at de er rendt med et kæmpe nøglebundt med nøgler til Uni, værksted, 3 mcer osvosv.....
Så der er jo en potentiel fare for at man pludselig får andre indbrud. Vil helt ikke komme med for mange detaljer af logiske årsager .. måske kigger tyveknægte med her.

Mit spørgsmål er?
1. hvor fanden får jeg fat i en tændings-, tank- og sædelås til en Bimota. (har ingen reservenøgler) er den evt fra en suzuki ellign ?
2. dækker en indbo forsikring de 3 mcer der skal jo skiftes en del låse smiley
Har kun reservenøgle til en og det er kun tændingslås smiley
Krafthelved jeg skal flytte og nu kan jeg ikke engang få mine mcer ud af skuret...
4. Hva er den letteste måde at få en kryptonite skivelås af på når man ikke har nøgle og ikke skal smadre skiver og lak med fx. gnister

Krafthelvede det er træls..........
Nå, men tyvene skal da ha at de har været yderst prof de har haft god tid og været igennem alle alle alle alle vores ting. Uden at lav hærværk. Fuck hvor har man mange ting at ryde op.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indbrud - Mcnøgler, tændingslås-forsik
  • #1   26. sep 2006 Ja det er smart med sådan et nøglebundt. Istedet for at miste en nøgle, mister du alle sammen på een gang!

Ej, det er sq træls.. og meget besværligt at få skiftet alle de låse.

Kan ikke rigtig svare på dine spørgsmål, men ville blot sige at jeg føler med dig. smiley

• #2   26. sep 2006 Sur r.. smiley

Ang. diverse låse og nøgler, er der ikke noget at finde i MCNøglen?

Resten har jeg ikke de store bud på.

• #3   26. sep 2006 Fuck noget lort, se og få sikret de mc'er osv inden de henter det hele....

Basse

• #5   26. sep 2006 Ja har i årevis rent rundt med et meganøglebundt i lommen...
    men efter folk begyndte at kalde mig pedellen, lavede jeg et bundt med de 4-5 nøgler jeg bruger hver dag og smed resten hjemme...
    En pisse dårlig ide..... hvor ofte er jeg ikke kørt afsted for at måtte retur efter mine nøgler.
    Og nu er det sq helt af røven til.

• #6   26. sep 2006 Har prøvet det samme.
    Fik skiftet/omstillet alle låse i hus og på to moto.
    Et helvedes besvær, men omkostningsfrit, da det er skadeforebyggende, så forsikringeen dækkede med glæde. (så har man prøvet det).
    Et par uger senere fik jeg den utroligt geniale idé at besøge den lokale politistation, og minsandten om ikke en venlig sjæl havde indleveret nøglerne.
    Prøv lige det først.
    Føler med dig
    Jan L

• #7   26. sep 2006 UHa peter. Lyder ikek ligefrem for godt. Og slet ike med sådan en lås. De er så hærdede at ja, ikke engang en rigtig stor boltsaks burde kunne klippe i sådan en:S

• #8   26. sep 2006 LOL
    Næ ellers tak.... troede ellers at pigerne syntes det var interessant når man havde en ordentlig bule i buksen....
    Eller man var en vigtig peson når man nu havde en masse nøgler.
    Men nej de syntes man er en pedel.

• #9   26. sep 2006 Ja skal oxo forbi hittegods.....
    De fandt faktisk lidt af vores ting igår...
    Det som tyvene havde smidt fra sig.... en perlekæde i plastik fra HM, et par fotos og et gammelt smadret digicam......og lidt andet lort smiley

• #10   26. sep 2006 Ellers det bare at få smidt nogle store kæder på de MCer med nye låse, hvis der altså var nøgler til de nuværende låse i bundtet.

De kan jo ikke bruge tændingsnøglerne til meget, hvis MCen er låst fast.

• #11   26. sep 2006 peter: at åbne en kryptonitelås er ikke synderlig svært. Du skal bare sige til. Kører til Sønderborg på lørdag.

• #12   26. sep 2006 Lyder godt Peter.
    ja jeg er sikker på jeg har låst mit ene tankdæksel.... (er luksusdyr så har et fint til søndagsturen oxo)
    Heldigvis er det påtanken der ikke er monteret på cyklen.

Jeg bruger ikke ratlåsen.

OBS cyklerne står der heldigvis endnu ... har fået skaffet lidt nøgler så jeg i det mindste kan komme ind.

Jeg skal nok bruge din hjælp Peter vedr. nøgler osv.
    Så vender lige tilbage.

• #13   26. sep 2006 Og Thorkild tak for tilbudet.
    Men jeg er sandsynligvis ikke hjemme på Lørdag.
    Hørte aldrig fra dig igen vedr den Honda ... fortrød hun og fandt en anden.

• #14   26. sep 2006 de havde da forsøgt at ringe efter hvad jeg forstod.
    Og nej, de har stadig din cykel i tankerne. Jeg snakker med dem på lørdag, så hører jeg lige ad.

• #15   27. sep 2006 Nå på den måde, det er da ikke helt umuligt at jeg har snakket med dem så... og bare ikke fattet et tilhørs forhold til dig Thorkild.
    Har sq snakket med en del forskellige, så kan sq ikke hitte rede i folk ;-)...

Nu har den jo forøvrigt oxo en nøgle mindre smiley

Kommentér på:
Indbrud - Mcnøgler, tændingslås-forsik

Annonce