{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

motarder og atv'er i Århus. Er det din? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Der ligger en stor flok indvandrere og drøner rundt på off roadere og atv'er oppe i syd byen på O1. Alle uden hjelm. Nogle af dem er meget fine motarder. En del uden plader.
Jeg ved ikke hvad, der egentlig er at gøre ved det, men set i lyset af alle de efterlysninger der har været på det sidste, kunne det måske have nogens interesse. Jeg så dem også igår på Spanien og kystvejen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motarder og atv'er i Århus. Er det din?
  • #1   12. jun 2015 Der var også en spade som kørte rundt på ATV sidste fredag. Frem og tilbage nede omkring Gammel Munkegade. Den larmede helt åndsvagt.

Men ring da endelig til politiet. Det er stadig først på aftenen, så måske de har tid smiley

• #2   12. jun 2015 Tvivler på det hjælper noget. Mon ikke også de er hængt op med North Side.

• #3   12. jun 2015 Ja det ligge og blæser rundt i Viby dog kun atverne. ATV erne har jeg set kørende rundt de sidste par sommer med samme folk uden hjelm så mon ikke lige dem der er gode nok.

• #4   12. jun 2015 Atv skal man jo ikke have hjelm på ,for at køre , og mon ikke knæbeskyttere var vigtigere ,for en del af dem smiley

• #5   12. jun 2015 Der ligger også en masse vaskeægte dansker og fræser rundt i Århus, men det er selvfølgelig på deres egne maskiner? smiley

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #6   13. jun 2015 De kører over alt i Århus på stjålet motorcykler og scootere. Utroligt hvilken by det er blevet.

• #7   13. jun 2015 det skravl må de gerne beholde

• #8   13. jun 2015 Så dem på Viby Torv igår, 4 motards. 2 KTM, 1 Honda.

• #9   13. jun 2015 Lynhurtigt en stålwire på tværs af vejen, den kan ligge klar spændt på en jydekrog på en bil og til en anden trækfast ting. Det er alle tyves risiko, de kan dø under udførelsen af deres udåd, erhvervs risiko kalder jeg det.

• #10   13. jun 2015 Heimdal, stop med at være så hellig. Du aner ikke hvad du snakker om... Det affald har selv bedt om at blive hængt ud.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #11   13. jun 2015 Tjah, hvis de ellers har deres på det rene og ikke til fare for folk omkring sig, så kan jeg godt unde dem at have det sjovt smiley

• #12   13. jun 2015 Martin. Det er jo så netop fordi de ikke har deres på det rene, og kører uden hjelm på vanvittigt larmende maskiner, uden plader. Jeg siger ikke, at jeg ved det er stjålne maskiner, men noget kunne jo godt tyde på det.

• #13   13. jun 2015 Uanset om det er deres er de ulovligt kørende, men man bør kun antaste dem hvis de har DIN bike mellem benene.

• #14   13. jun 2015 man skal ikke ha hjelm på for at køre Atv

• The-Don
    The-Don Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
    #16   15. jun 2015 Det var dog utroligt hvor travlt folk har med at bedømme med og sige de motarder ikk tilhøre ham der sidder på den vil bare sige jeg selv køre på motard i Århus og kender en del af dem i snakker om men.. og i er hurtige til at fordømme ?? hvis der kom en og beskyldte mig for at det ikk var min motard ville han få en Li højre ?? hvis i er glade for jeres ting så pas dog på dem..kasko er alfa-omega (GO SOMMER) smiley

• #17   15. jun 2015 Og du kører uden nr plade og hjelm?

• The-Don
    The-Don Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
    #18   15. jun 2015 Køre med begge dele men de fleste har jo det lille stykke papir fra lægen smiley

• #19   15. jun 2015 Men uden nr plade er den jo helt sikkert stjålet, og så er det lovligt at jage dem.

• #20   15. jun 2015 jeg har kørt masser mc uden plade. dog altid med hjelm.

Der er en der har garage ved min blok der kommer nogen gange om aften.
    stiller sin bil og tager bandana kasket og solbriller på, hiver en 2cylindret caferacer lignende sort malet mc uden lygter eller plade og brager rundt i en halv times tid.

hvis jeg så nogen antaste ham tror jeg jeg ville antaste dem.
    Heldigvis har haderne herinde ikke noget at have det i.

De eneste der har været dumme nok til at antaste mig og min kreds er kvinder over 50 og pansere
    Folk på vestegnen er ellers store nok i munden.

Men danskere har bare så sjældent noget at have noget i...
    Hilsen en trekvart dansker

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #22   15. jun 2015 Trekvart dansker, men et 100% perlende sprog

• The one - Århus
    The one - Århus Tilmeldt:
    apr 2010

MC-er: 1 Svar: 3
    #23   16. jun 2015 "Dyret"

Der er absolut ingen af køretøjerne i denne såkaldte gruppe, som er stjålet! Alle maskinerne er købt på lovligvis. At nogle af dem køre uden hjelm og nummerplade, er en opgave for politiet. Og ikke dig som privat person.

• #24   16. jun 2015 video af en der fanger en mctyv
    helt fresh from the web
    http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/so-muss-das-motorrad-diebstahl-taeter-verfolgt-vom-motorrad-getreten.htm

you gotta fight for your right

profilbillede
  • #25   16. jun 2015 #23 HA, "købt på lovlig vis", de tager ud til sælger og prøver en tur, de glemmer bare lige at ligge pengene eller aflevere cyklen tilbage, ellers kommer de i løbet af natten. Alt hvad de kører på er alligevel efterlyst og de skriver på de billeder de ligger op på facebook at de har fået taget deres cykler af politiet.

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#26   16. jun 2015 De har en gammel bog, hvor der står at det ikke er tyveri, men deres gudgivne ret at tage ting fra de vantro

• The one - Århus
    apr 2010

#27   16. jun 2015 Jesper A.

Du er da mere end velkommen til at komme og tjekke dem? Ville nyde at se dit ansigt når du finder ud af at alle maskinerne er fuldt ud ærlige. Du er jo bare endnu en af de Tom snakkere, der er så pisse smart over nettet.

• #29   16. jun 2015 den eneste måde hvorpå de cykler er lovlige er ved at de enten ikke er meldt stjålet eller i har fundet en eller anden fidus. Der er en quad indregistreret som bil med grøn bagsvinger der er lovlig, resten har været eftersøgt over Facebook eller her.

Hvis de er lovlige, hvorfor får i ikke nogle plader på og kommer med ud at køre? I stedet for at ligge og pisse alt og alle af ved O1

• The one - Århus
    apr 2010

#30   16. jun 2015 Jeg er en af dem der køre MED plade, så den diskution må du tage med en anden.

Og til "dyret"
    Jeg har selv snakket med ham Steffen som har mistet en KTM. Han havde fået af vide at præcis hans kørte rundt i området. Dog var det faktisk min kammarat der kørte på hans egen KTM. Den eneste måde de ligner hinanden på, er fordi de er af samme model og begge originale orange. Så få lige styr på hvad du snakker om, inden du spiller klog smiley Fortsat god dag

• #31   16. jun 2015 Folk har da ikke råd til at have noget at gøre med staten.
    kørekort? registraringsafgift? forsikringsselskab forsikre en 23årig i gellerup?
    Køre med sin identitet sort på hvidt bagpå?

folk er trætte af at køre 50cc så de opgraderer vel barr maskineriet.

derfor behøver man ikke også være interesseret i kaffe og æbleskiver på malerklemmen?

tag et parallelsamfund, prop det i et samfund med en fuckd op knallertlov og ryst pose .
    bingo der kører folk rundt i flok på mc uden plader.

At man har skulle passe på sine ting har været old news side min blonde danske onkel rendte rundt med hans slæng og stjal og levede det frie liv samme tid og sted som dan turell.

mørkerædet kom først rigtig med perserne og tyrkerne. aka perkerne

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

#32   16. jun 2015 1 ud af 4 ikke-vestlige mandlige indvandrere mellem 21 og 24 år dømmes hvert år for kriminalitet.

Resten pågribes ikke

Kommentér på:
motarder og atv'er i Århus. Er det din?

Annonce