539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

full eller slip on full eller slip on

1 marts kommer der en ny blakbird på gaden..min!..
og det første jeg gør at at skifte potter...men jeg har tænkt længe over om et full system opvejes i det dyrer pris contra slip on.... full giver kraft, slip on giver mindre kraft, men er lyden ikke det samme????
og desværre har jeg fundet ud af at ikke alle mærker laver full til en CBR 1100xx.... ! men havde først faldet over mærket MICRON... læst det skulle være et ok mærke..... men men, igen, hvilke system, full eller ej berettiger sig bedst til at være på en FUGL... `????

MVH

ALLAN

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  full eller slip on
  • #1   25. sep 2006 jamen du fåe mest effekt ud af at skufte hele dit system iden der (på de fleste) cykler sidder et rør i som laver noget modstand, der i samme omgang kunne du så skifte luftfilter samtidig og så få noget fed lyd der

• #2   25. sep 2006 På min gamle 1998 Blackbird fik jeg sat fuld 4i1 Akrapovic. KN-filter og Factory kit på... Var der nogen der sagde GO LYD savle savle!
    Det tog lidt af bundtrækket... men ok, den har så rigeligt... HEHE
    Til gengæld fik den mere jævn effekt kurve.
    Sjovt nok gav det ikke mere end 5 HK målt på det samme rulle felt før og efter... 136hk før, 141hk efter...!!?
    Men nu tror jeg sq ikke at man skal ligge ret meget i de rullefeltesmålinger... for lige da jeg fik den, fik jeg den målt (stod 100% standard) til 143hk.... ok det var godt nok på et andet rullefelt!!
    But never mind! 4i1 Akrapovic det spiller bare den fedeste musik smiley

• #3   25. sep 2006 ok...... ja mange siger Akrapovic.... det lyder også sygt godt...men ville gerne prøve noget nyt..... noget andet..... hvor fik du målt den henne.??

• #4   25. sep 2006 jeg har kørt med komplet akrapovic på min forhendværende mc og det er noget der virker, jeg kører med komplet arrow anlæg på min nuværende cykel, og jeg syntes af det er i en bedre kvalitet når man ser på svejsninger og selve potten generelt og det ga 10 heste plus en masse sparet vægt.......

• #5   26. sep 2006 har selv kigget lidt på arrow..men jeg vil beholde mine to potter...og det er ikke så mange der laver full til to potter...ikke at jeg kan finde ihvertfald...

Kommentér på:
full eller slip on

Annonce