722 visninger
|
Oprettet:
syd fynsk mc service {{forumTopicSubject}}
Hey
jeg skal have lavet et ordenligt service på min maskine da jeg jo kun har haft den i 1 mrd ca og ikke ved hvad der er skiftet og ikke er skiftet den har lidt lyde dom jeg har snakket med et par stykker af jer om og er kommet frem til der er lidt med: ventiler, knaskæde strammer,
jeg har ringet lidt rundt og sys det virker somom det er et ok sted og få lavet sin cykel ( jeg vil helst lave den selv men da den er ny indkøbt vil eg lige have lavet et stort tjeck på den og komme i bund med det hele)
er der nogen der har gode eller dårlige afaringer omkring dem?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
Din cykel er alligevel ikke spritny, dvs en servicebog har intet at sige ved et evt salg
Du skal skifte olie, filter, evt. diverse væsker.
Det er ikek så svært..
Hvis der skal stilels ventiler er det helelr ikke kropumuligt, lgesom en knasterkæde strammer bare skal skrues ud og skiftes! Så det kan man nemt lave selv
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
Ventiler burde heller ikke være det store problem, da du bare bruger nogle søgerblade til at justere frigangen..
Hvis du finder en manual, så er det selvfølgelig toppen, da der vil være en slavisk gennemgang af proceduren deri! Og det burde da heller ikke være helt umuligt at fremskaffe sådan en manual til din bike! - husk det skal være en "workshop manual"
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
Hvis jeg skulle gøre det slev ( Første gang )
Skulle jeg jo kløbe en masse af alle da jeg ikke ved hvad der skal stilles op eller ned hehe
Meeen derfor ville det da stadig være rats med den manual du snakker om Simon. så vil da se om man ikke sku ku finde den et sted
syd fynsk mc service