418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Udfordring!!!!! Udfordring!!!!!

Angående udfordringer, så tror jeg at jeg selv har fuldstændig misforstået hvad det går ud på, jeg troede at man vurderede på hvad man havde lavet af forbedringer og gejl.
Men nu har jeg lige deltaget i et par udfordringer med en ritig flot GSX 750 F men stort set standard, så er det jo modellerne man vurdere efter hvilket vel ikke er rimeligt, det skal ikke lyde som om jeg er et tudefjæs for alt respækt for GSXeren jeg bla selv haft en magen til "dejlig cykel" men det er 2 vidt forskellige cykler.
ER JEG ENE OM AT MENE DETTE????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udfordring!!!!!
  • #1   10. jan 2005 Jeg er enig med dig. Ved bare ikke hvad vi skal gøre ved det.
    For de fleste vurderede på modellerne. Og ikke på forbedringer og gejl.

• #2   10. jan 2005 Tak, så er jeg da ikke helt alene smiley

• #3   10. jan 2005 I øvrigt ser det lidt ud til Kawa folket stemmer på Kawa og Suzuki på deres osv,,,,,

• #4   10. jan 2005 Tonny... Går ud fra det var min GSXF du mente.... smiley

Det handler vel også om hvilken "type" MC man er mest til... Om man er til Race/Sport/Touring osv osv...

Men Tonny du har da ret i noget... "Enhver" kan købe en standard MC fra forhandler... Det er ikke alle der formår at "bygge en MC om"...

Rune D.

• #6   10. jan 2005 Personligt stemmer jeg ud fra hvilken cykel jeg bedst kan li' (uanset mærke).
    Jeg tager stilling til hvilken jeg synes er pænest af de to pågældende cykler...
    Kan også kun sige som Bandit, det er jo kun for sjov...

• #7   10. jan 2005 Udfordringer virker kun hvis det er samme model og årgang. Så det her er kun for sjov.

• #8   10. jan 2005 Jeg giver jer allesammen ret, derfor vil jeg ikke deltage i disse længer, jeg mener ikke det er helt seriøst, og igen til dig Rune alt respekt for din fine GSXer den er fin men standard smiley

• #9   10. jan 2005 Hov Hov... Standard, nej nej... der er da nogle fine Givi taskebeslag... he he...

Kan godt følge dig Tonny... smiley

Rune D.

• #10   10. jan 2005 Hmmm... man kan måske skrive det.. hvis man udfordrer en gejlet cykel.. med en anden..
    kan da godt se det ikke er fedt at få målt sit gejl i forhold til en standard cykel og tabe.. personligt stemmer jeg ud fra mit suki hjerte *G* men hvis jeg virkelig kan se fo.lk selv har lagt et stort stykke arbejde i deres cykler for de klart min stemme og respekt!!
    Min egen cykel er jo ret sjælden her i dk, men derfor er den stadig udfordret af en hayabusa *G* det er der sgu da egentlig ingen seriøs udfordring i... hvis nogen ville forære mig en MC og valget stod mellem en gsx-r600 eller en 1300 *GG* så var jeg da dum hvis jeg valgte den "lille"
    Jeg tager det bare i god ånd.. De her udfordringer er hyggelige.. og jeg er overrasket.. Jeg troede nemlig min egen cykel var grim i alle andres øjne!!
    Knus Matilde

• #13   11. jan 2005 jeg er bare generelt total taber i de der udfordringer.. nu har jeg lavet en farve udfordring med en vykel total magen til min(bare den alm kedelige suki lak) og så må vi se om også den lamme tæver min corona og jeg.. Jeg tager det med godt humør *GG* ved jo at kawaerne kun ser min røv på vejene!!
    Knus Matilde

• #14   11. jan 2005 stemmer (når jeg syntes det er sjovt) klart på den pæneste. og hvis den orginale, efter min mening er pænest, så... som det kan ses på min cykel er jeg mest til ombyggede, men der er altså også et par af de ombyggede herinde der er grimmere end en mz krøllet om et træ. og smag og behag er forskellig.gør dog undtagelse og stemmer så vidt muligt imod drømmeplade racere.og det er netop denne problematik der er grunden til at jeg sjældent stemmer. folk tager det for seriøst. det er hygge herinde. og respekter at ikke alle mener at lige jeres er flottest. life´s a bitch.....;-)

• #15   11. jan 2005 Matilde det med kun at din rø. på vejene, det gør sgu ingen ting bare den er god smiley

Kommentér på:
Udfordring!!!!!

Annonce