1.230 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Idiot bilist i Aalborg Idiot bilist i Aalborg

Ja, jeg var idag ved at blive kørt ned af en klaphat i en relativt ny Mercedes stationcar, som følte trang til at trække direkte ud i mig fra indersporet på vej fra city-syd mod centrum. Jeg var ved at overhale vedkomende, og kørte ikke for stærk, men fulgte den øvrige trafik og lå på siden af bilen i det han trækker ud.
Må så smadre bremsen i og hugge motoren i begrænseren, men på trods af dette forsætter vedkomende bare ud i min vognbane.
Bliver med nød og næppe ikke ramt.

Jeg vil egentlig bare sige mange tak til den anden bilist der kørte bagved og så det hele og som efterfølgende hjalp mig med at overfuse idioten verbalt. Vil meget gerne høre hvad det endte med da begge biler drejede fra, og den før nævnte idiot, ikke kun var ved at klippe min bagende i procesen, men derefter lagde sig 10cm fra bagklappen på den anden bil og fulgte meget agressivt efter ud mod motorvejen af indkildevej.
Hvis du færdes her på forumet - mange tak! smiley

Kæft hvor er der mange kæmpe nar-røve i trafikken!
Hvor ofte er i andre ude for sådan noget ?

Pas på jer selv der ude!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idiot bilist i Aalborg
  • #1   10. maj 2015 jeg er ud for det dagligt,men ikke nær så farligt som i dit tilfælled,godt du ikke kom til skade. smiley

• #2   10. maj 2015 Som min kørelærer sagde: "I kan lige så godt vende jer til det, alle i trafikken er ude på at slå jer ihjel med mindre de selv kører MC"

Det er desværre skræmmende sandt.

• #4   10. maj 2015 Jeg kører råddent for at undgå de der situationer hvor man ligge på siden af en anden bil smiley

• #5   10. maj 2015 Er lige kommet hjem fra Nepal igår.
    Havde i den forbindelse lejet en Royal Enfield Bullet mc i 3 uger(bedste beslutning ever).
    Jordskælvet var vand i forhold til deres trafikkultur. Havde mange "nærdøds" oplevelser i trafikken.
    Men tænker at der er idioter i alle lande. Desværre;)

• #6   10. maj 2015 Nysgerrighed!

Hvorfor banker du den i begrænseren samtidig med du bremser?

• #7   10. maj 2015 For at larme så meget så muligt smiley de små mc dyt horn hører bilisterne sgu ikke.
    Jeg troede jo i første omgang han ikke havde set mig - men det var så ikke tilfældet. Han var bare ligeglad.

• #8   10. maj 2015 Så skal du da have kigget på dig horn - det er jo præcis sådan en situation du har det til smiley bagudvendt støj er næppe til meget gavn heller...

Jeg var ikke til stede, men en katastrofe opbremsning kombineret med en motor som hugges i begrænseren lyder ikke som den rette cocktail smiley

• #9   10. maj 2015 Det er jo et spørgsmål om at gøre opmærksom på sig selv. Om det skal være med motorlarm eller et lille dythorn er så en smagssag. Jeg vil hellere dreje på gassen jeg allerede har fat i end og skulle til at "lede" efter horn knappen i sådan en situation.

Og han hørte mig udemærket - gloede bare på mig som om jeg var idiot da jeg endelig kom forbi.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
    #10   10. maj 2015 Note to self: Monter Contour'et på hjelmen igen...

Godt du er ok.

• #12   11. maj 2015 Hvis man dagligt oplever bilister som svinger ind i ens bane, så tror jeg at man skal kigge lidt indad også. Efter ca. 40.000 km. er det ikke sket for mig mere end omtrent 5 gange. Jeg er så også meget opmærksom på den blinde vinkel, men det bør alle være.

• #13   11. maj 2015 Jaa jeg var også rigtig træt af jeg ikke lige havde Go-Pro'et monteret og kørende smiley

Hjorth: Ja nok forbavsende lidt desværre smiley

Jonas: Jeg tror delvist du har ret - sker heller ikke ret ofte for mig sådan noget - men nogle bilister (ja og mcister) er bare ikke de skarpeste.

• #14   11. maj 2015 Jeg må tilslutte mig Kim J..

Kører efter forholdene, ikke efter reglerne, og oplever yderst sjældent at blive klemt af båtnakker..

Han er nok blevet godt og grundigt træt af den MC, der har ligget og spærret for, at han kunne trække ind til højre.. Måske har han blinket uden at du kunne se det, da hans blink har været i din blinde vinkel?
    Til sidst bliver det for meget for ham. og han trækker ind i din vognbane. Godt knotten, får du da lige en hilsen med på vejen, da du skal svinge..

• #15   11. maj 2015 placering på vejbanen er altafgørende smiley holder mig altid (med mindre jeg skal til højre) i venstre side af inderste spor og hvis jeg forvilder mig ud i 2. spor på Nimbussen holder jeg så langt til højre (med mindre jeg skal til venstre længere fremme) dog ikke så langt at man kunne formode at jeg faktisk kørte i inderste spor. har sjælendt været ude for at blive klemt, dog med undtagelse af 1 gang hvor bilen der var ved at ramme mig ikke havde et sidespejl. smiley

• #16   11. maj 2015 KUNNE DER TÆNKES, at du måske også havde lagt i hans blinde vinkel?

• #17   11. maj 2015 #16
    Det skal jeg ikke kunne afvise - MEN en SV1000 med åbne potter er ikke den mest stilfærdige MC der findes, og da slet ikke når man laver begrænser nummeret.
    Her ville en normalt tænkende bilist ikke reagere ved at blive ved med at trække ud.
    Det er sådan set også underordnet, det er derfor man drejer sit skide hoved og kigger over venstre skulder inden man trækker nogen som helst steder.

Kommentér på:
Idiot bilist i Aalborg

Annonce