Idiot bilist i Aalborg Idiot bilist i Aalborg
Ja, jeg var idag ved at blive kørt ned af en klaphat i en relativt ny Mercedes stationcar, som følte trang til at trække direkte ud i mig fra indersporet på vej fra city-syd mod centrum. Jeg var ved at overhale vedkomende, og kørte ikke for stærk, men fulgte den øvrige trafik og lå på siden af bilen i det han trækker ud.
Må så smadre bremsen i og hugge motoren i begrænseren, men på trods af dette forsætter vedkomende bare ud i min vognbane.
Bliver med nød og næppe ikke ramt.
Jeg vil egentlig bare sige mange tak til den anden bilist der kørte bagved og så det hele og som efterfølgende hjalp mig med at overfuse idioten verbalt. Vil meget gerne høre hvad det endte med da begge biler drejede fra, og den før nævnte idiot, ikke kun var ved at klippe min bagende i procesen, men derefter lagde sig 10cm fra bagklappen på den anden bil og fulgte meget agressivt efter ud mod motorvejen af indkildevej.
Hvis du færdes her på forumet - mange tak!
Kæft hvor er der mange kæmpe nar-røve i trafikken!
Hvor ofte er i andre ude for sådan noget ?
Pas på jer selv der ude!
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 155
Det er desværre skræmmende sandt.
jul 2011
Følger: 10 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.371
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 8 Emner: 36 Svar: 382
Havde i den forbindelse lejet en Royal Enfield Bullet mc i 3 uger(bedste beslutning ever).
Jordskælvet var vand i forhold til deres trafikkultur. Havde mange "nærdøds" oplevelser i trafikken.
Men tænker at der er idioter i alle lande. Desværre;)
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
Hvorfor banker du den i begrænseren samtidig med du bremser?
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 147
Jeg troede jo i første omgang han ikke havde set mig - men det var så ikke tilfældet. Han var bare ligeglad.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
Jeg var ikke til stede, men en katastrofe opbremsning kombineret med en motor som hugges i begrænseren lyder ikke som den rette cocktail
mar 2011
Og han hørte mig udemærket - gloede bare på mig som om jeg var idiot da jeg endelig kom forbi.
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
Godt du er ok.
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
mar 2011
Hjorth: Ja nok forbavsende lidt desværre
Jonas: Jeg tror delvist du har ret - sker heller ikke ret ofte for mig sådan noget - men nogle bilister (ja og mcister) er bare ikke de skarpeste.
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
Kører efter forholdene, ikke efter reglerne, og oplever yderst sjældent at blive klemt af båtnakker..
Han er nok blevet godt og grundigt træt af den MC, der har ligget og spærret for, at han kunne trække ind til højre.. Måske har han blinket uden at du kunne se det, da hans blink har været i din blinde vinkel?
Til sidst bliver det for meget for ham. og han trækker ind i din vognbane. Godt knotten, får du da lige en hilsen med på vejen, da du skal svinge..
jun 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 67
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
mar 2011
Det skal jeg ikke kunne afvise - MEN en SV1000 med åbne potter er ikke den mest stilfærdige MC der findes, og da slet ikke når man laver begrænser nummeret.
Her ville en normalt tænkende bilist ikke reagere ved at blive ved med at trække ud.
Det er sådan set også underordnet, det er derfor man drejer sit skide hoved og kigger over venstre skulder inden man trækker nogen som helst steder.
Idiot bilist i Aalborg