728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Importering a motor Importering a motor

Halløjsa derude!

Jeg står i situationen hvor jeg desværre er nød til at smide en ny motor på min kawasaki zx6r. Jeg har fundet en del relevante motorer på ebay, med fornuftigt km-tal og stand (vurderet på tekst og billeder). Jeg har ladet mig fortælle at, når man bruger paypal som betalings metode, så har man retten til at få sine penge refunderet hvis ikke varen er som beskrevet i salgs-artiklen.

Så jeg ville lige høre om folk havde nogle gode råd i forbindelse med sådan en handel? (transport, dokumentation på km tallet, osv osv.)

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Importering a motor
  • #1   9. maj 2015 Kan det ikke næsten lige så godt svare sig at købe en hel cykel uden afgift i f.eks. Tyskland ? Så kan du høre motor igang og prøverkøre gearkassen. Plus at du får en masse andre reservedele f.eks. Kåbe som du sikkert kan sælge og få nogen af pengene hjem igen ? smiley bare en ide.

• #2   9. maj 2015 Jo tanken har strejfet mig, synes dog at en hel cykel i tyskland er jævn dyr. Men hvis man har tiden og lysten til at sælge det resterende fra, så kan det højst sandsynligt godt svare sig:)

• #3   10. maj 2015 Prøv at finde i Holland , de har nogle engro handler der kun exporterer , du finder dem på mobile. De

• #4   10. maj 2015 Hele cykler eller stumper?

• #5   10. maj 2015 Må jeg spørge hvorfor du har brug for en ny motor? Hvad er der sket med den gamle? Bare nysgerrig smiley smiley smiley smiley

• #6   10. maj 2015 Købte cyklen med en motor der bankede. Så jeg har haft toppen af hvor jeg kunne konstatere at der var rivninger ned i gangene hvor ventil kopperne kører, så jeg fik poleret gangene, kopperne, fik slebet ventil sæder og topstykke og målt skævhed på ventilerne. Så da alt var i orden blev det så smidt i med nye paraplyer og en ny toppakning. Da jeg så starter den op, går den rigtig sødt, den banker dog stadig som tidligere. Efter lidt tid kommer den op i temperatur, og så giver jeg den lidt flere svingninger, ikke noget vildt, nok omkring 6k. Og som et lyn fra en klar himmel, så begynder knastkæden at larme helt åndsvagt, formenltig fordi den automatiske KK strammer ikke har gjort sit arbejde. Så jeg flår ventil dækslet af og konstaterer så at kæden er slap. Får så købt en manuel strammer hjem (en APE) som en del nok kender, monterer den og starter så op igen. Og nu går den så kun på 3 cylinder og der er nogle grimme lyde, så må nok desværre konstatere at der er nogle ventiler der har fået klø.

Kommentér på:
Importering a motor

Annonce