{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

chock, tæt på styrt {{forumTopicSubject}}

efter nogle fede timer inde på langelinie kører jeg hjem over med kæresten bagpå og en ven. efter amagerbroen bremser min mc meget kraftigt og ny begynder at ryste. jeg tror jeg er ved at styrte..
men rystelserne stopper og mc kører videre uden besvær... jeg sikrer mig at delene på mc stadigvæk sidder der. og jo de fleste gør..... men min forskærm er flækket... fra spidsen og op mod venstre,,,,, jeg er sikker på jeg ikke blev ramt af stenslag og er i øvrigt overbevist om at sådan noget ikke kan komme fra et sten slag.......
jeg checker dækket og min ven dobbelt checker, intet sket...
men det skete lige som der kom et lille bump, hvor broen, AMAGER, går over i motorvej og du igen må køre 110 km/t, og ikke 90..........
håber nogen kan belyse dette "uheld" lidt, og jeg ville høre om man kan gå tilbage og klage over producenten af forskærmen.....

mvh

Allan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chock, tæt på styrt
  • #1   10. sep 2006 Det er jo mulig, at du ikke har set, hvad det var, men det lyder grangiveligt, som om et eller andet har ramt dig.

Godt der ikke skete noget, det er en grim hastighed at falde af med, og så med to på cyklen

• #2   10. sep 2006 hej allan .. jeg tror altså du har taget en kat eller sådan noget ... og den har nok været ved at tage hele turen rundt med dækket ... men da din skærm er for tæt på dækket til en kat kan komme med rundt kar den kilet sig fast og der ved nok flækket din skærm!!!

• #3   11. sep 2006 jeg tror også du skal se efter blod . og måske hår eller fjer smiley ,

• #4   11. sep 2006 Hej allan.
    ( og jer andre der har svaret på denne )

jeg var med på den tur hvor det skete, og jeg kiggede selv efter både på cyklen og inde bag kåben og der var intet at se af hverken fjer, hud, pels aller andet...jeg tror sgu der er sket det at : en af de skruer der holder skærmen er raslet ud (måske ikke spændt efter ) og da den skrue er væk så har du ramt et hul i vejen og det bump har fået skærmen til at ramme fordækket foran og der har den måske ramt mønsteret på dækket og derved flækket skærmen...

for der var intet at se på skærmen på bagkanten, det var kun foran den er flækket hele vejen igennem så voldsomt at et stort stykke ca ½ af skærmen blev flået af..

Gudske tak og lov for at der ikke skete noget og at dækket ikke blev skåret op..

Kenneth

Kommentér på:
chock, tæt på styrt

Annonce