{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Forsikring igen igen.. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har tidligere haft mc. 1 år, fra 18-19 år. ...

Jeg er ved at finde frem til at få en cykel igen. ..og sad lige og ville se ca. priser for forsikring istedet for at nyde det dejlige vejr!

Jeg synes ikke forsikringsberegnerne virker så godt som for et par år siden.

- Jeg er ude efter en ansvar forsikring på noget naked ala sv 650 00' modellen, gsf 600 00' og lign. ...Er GF stadig den stærke spiller på ansvars forsikringerne?

Jeg er 21 (22 om 2 mdr.) har haft mc en enkelt sæson og ingen skader. (Århus)

På forhånd tak og god søndag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring igen igen..
  • #1   3. maj 2015 For mit vedkommende (er 20 og har to års anciennitet på en 125'er) viste det sig at Topdanmark var det selskab der kunne tilbyde mig den bedste forsikring (havde tidligere GF). GF ville have 2200 for at ansvarsforsikre min Suzuki gs 500 F, hvor der dog til gengæld ikke ville være kilometer begrænsning og med vinterdækning. Topdanmark derimod kunne tilbyde mig den forsikret for 740,- + jeg får yderligere 20% fordi jeg er medlem af MCTC Danmark med en kilometerbegrænsning på 5000 og uden vinterdækning. Hvis jeg løber tør for kilometer kan jeg købe 4000 ekstra for 40,- så det er ikke så galt smiley

  • #2   3. maj 2015 ring rundt igen andre end forsikrings selv skaberne kan svare dig
    men if, gf, top dk(-20% med mctc rabat som koster 190 1.år 160pr år der efter), plejer værer nogle af de billigste


  • #3   3. maj 2015 JAAAAAA har savnet alexander K P!! smiley <3
    knew you would come back!

    GF = 1800 for ansvar på de cykler der.
    Der er nogle andre man kan få som man kun skal betale 1200 kr eller 800 kr for, men kræver man er medlem af alt muligt / har alle sine forsikringer hos dem osv osv.



  • #4   3. maj 2015 Det lyder meget godt! ..Jeg havde tidligere codan med 2800 i forsikring. ..Synes jeg var lidt pebret. ..når familien nu havde tegnet forsikringer for 300.000 kr. 10 år i streg..

    Haha Elias! smiley


  • #5   3. maj 2015 tegnet fotsikringer gør 300000? det er vel lagt sammen over de 10 år smiley

  • #6   3. maj 2015 Nej det er skam årligt!.. Både privat og erhvervsmæssigt. .. smiley

  • #7   4. maj 2015 Alexander,

    Nu er jeg lidt ældre en dig, men selv jeg har haft problem med at finde et selskab som vil tage alle forsikringer plus MC til en god pris. Indtil nu har jeg været i kontakt med 7 forskellige selskaber, og langt de fleste kan "ikke" tilbyde ret meget billigere en jeg har idag. Vi taler om at jeg som max sparede 500kr om året. Og nogen af selskaberne viste sige, kunne/ville slet ikke forsikre (fuld kaso) min Blackbird selv om jeg er elite billist, kørt erhverv i mange år, aldrig lavet en skade hverken bil eller mc. (7.9.13)

    Men prøve at kontakte QBE Danmark i København. Måske ikke helt den billigeste,men okay stabilitet i priserne, og du ved hvad du bliver forsikret imod hvis det skulle ske noget endag. Held og lykke, håber du finder noget som passer dig og din cykel smiley

    Mvh


  • #8   4. maj 2015 troede kun det var privat, var lige ved at falde ned af stolen smiley

Kommentér på:
Forsikring igen igen..

Annonce