{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Skiftet bremser {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har en motorcykel hvor der er blevet skiftet bremseklodser på.
den bremser fint, men klodserne trækker dig ikke helt ud, så den køre på skiven så den bliver varm.
de køre ikke stramt eller noget, tager man en skruetrækker og lige vipper dem ud smutter de på plads med det samme. så det er ikke fordi de køre stramt? hvad kan problemet evt være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiftet bremser
  • #1   3. maj 2015 Det er dine bremsekalibre der hænger, enten skal du have fat i et nyt reperationssæt, som består af nye pakninger osv. Ellers skal du have dem udskiftet. Der sidder en gummi "ring" i bremsekalibrene som har til job at presse stemplet tilbage når man har bremset. Når den bliver slidte eller sat til i snavn, bliver den dårlig og ødelagt.
    Håber det var svar nok.

• #3   3. maj 2015 Rensede du stemplerne inden du satte de nye klodser i?
    Da stemplerne bliver trykket længere ind med nye klodser, har den sikkert fået noget af skidtet med.
    Renser du stemplerne kan problemet være løst.

• #4   3. maj 2015 Det lyder som dine stempler går dårligt, prøv og tag klodserne ud og rens stemplerne giv så stemplerne noget silikoneolie

• #5   3. maj 2015 okay, lyder som om jeg er tvunget til at skille kaliberen ad. men må jeg jo være tvunget til så desværre.

• #6   3. maj 2015 Det er ikke sikkert behøver ikke skille dem ad. Start med at rense stemplerne, og se om det ikke gør tricket.

• #7   3. maj 2015 hvis det er skidt inde bag stemplerne er det jo meget nemmere bare at pille dem af og gøre dem ordentlig rene

• #8   3. maj 2015 Hvis du siger at stemplerne ikke hænger, så er der måske for meget bremsevæske på? Prøv at tag låget af masteren og sug lidt væske af.

• LAERLING
    LAERLING Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 5
    #9   4. maj 2015 Taler vi om meget varme skiver (uden brug af bremsen), som i av for satan, der brændte jeg sku nallerne eller sådan, lidt hånddelle lune bremseskiver? smiley

Kommentér på:
Skiftet bremser

Annonce