{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Ha lååååå! Surt opstød. {{forumTopicSubject}}

Sig mig, hva f... har lige gang i . Her var der en fyr der prøver at komme ind med et ellers ret spændende projekt. En cb 750 street fighter med turbolader. Han havde en hel del detaljer i skrift. Ja der manglede billeder. Men den er for H.... ikke bygget færdig, så hvad forventer i. Come on!
Knap så venlig hilsen
Klaus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ha lååååå! Surt opstød.
  • #3   5. jan 2005 Jeg kan kun tilholde mig Bandit. Jeg synes ikke det er for meget at forlange at der er mere end billeder af et stel. Det må være i alles interesse at der ikke er falske profiler i dette forum, og jeg mener derfor kun det er godt man kan udelukke nogen for at komme ind!

    Hilsen Poul


  • #5   5. jan 2005 Enig med Bandit!!!

  • #6   5. jan 2005 Bliver nødt til at give Banditten ret. Synes ikke et billede af et stel på en trailer kan gå for at være en mc...

    Søren


  • #7   5. jan 2005 Bandit "og i andre der ikke deler min holdning", jeg giver dig ret i at alle har lov til havde en mening, og det er derfor jeg ytre mig. Og det er ok at der nogle der syntes at jeg har uret i hvad jeg skriver. Men når det så er sagt(skrevet), så er det -- MIG -- der har ret i dette tilfælde.
    Denne her hjemmeside er også her for at kunne indhente inspiration fra andre MC ejere. Ikke kun med at kigge på andres MC’ere, men også for at ligge en ide ud, således at andre kan komme med gode, og til tider rædsel fulde ideer. Som mit udgangs punkt var, at her var der en fyr, med godt nok nogle sparsomme billeder, men det lød sku da som et utroligt spænende projekt. Og jeg tror da helt sikkert at der med tiden ville der komme flere billeder, jo længere han kommer frem i projektet. Men nu tror jeg desværre at vi ikke kommer til at se mere til det. Men vi kan jo håbe.

    Jeg har en mening om ting og sager. Den mening jeg har, er mere rigtig end andres. Indtil at jeg bliver overbevist til at havde en anden mening.; )

    Klaus


  • #8   5. jan 2005 Banditten har nu fat i noget dér......... Yepper nemli....

    Bo


  • #9   5. jan 2005 Hørt hørt!

  • #10   5. jan 2005 Til Klaus P:

    Det er fint nok du har din mening om tingene, men det er da meget snæversynet at skrive: "Det er mig der har ret!" Så siger du jo samtidig at det er ok at andre har en mening, så længe det er den samme som din...

    Og jeg vil da godt give dig ret i en ting. Det lød som et utroligt spændende projekt. Men derfor synes jeg bare stadig ikke at et billede af et stel på en trailer er nok! Og det er så min mening! (og åbenbart også en del andres) Den kan du jo så acceptere eller lade være...

    Søren


  • #12   5. jan 2005 Nu er det jo desværre sådan at der i tidens løb er kommet mange børn ind på siden, som ødelægger det for vi andre som faktisk har en mc. Ved at stemme ene af 1 taller, og ikke opføre sig ordentligt. For at undgå dette, har vi fået den funktion som gør at vi skal stemme mc'er ind, hvis vi føler at mc'en er troværdig nok.

    Og ja, jeg syntes som mange andre heller ikke at et par billeder af et stel virker særlig troværdig .. For det kan jo ikke være særlig svært at finde et par billeder af et stel på nettet ?

    Ved ikke om det var hans mc, hvis det var, så håber jeg da at han kommer tilbage. Med lidt flere beviser derpå.
    Måske et billede med en dansk avis, nummerplade(om det er en bil som står i baggrund er jeg sq ligeglad med.. bare den er dansk... Og hvis man ikke vil have pladen på nettet, så bare visk alle tegn ud på nær 1 eller 2), eller andet som kunne bevise at det er hans mc.

    ja nemlig ja..

    og ja, hvordan kan det forresten være at en person med samme model mc som mig (cagiva mito). giver den et 1 tal som stemme? hmm ... syntes det er lidt sjovt smiley

    - Jan


  • #14   5. jan 2005 Søren: Jeg ser nu ikke mig selv som at være snævert synet, efter som at jeg gerne så at ”cb 750 street fighter med turbolader og 100 hk” gerne skulle havde kommet ind. Vel! Så snævert synet? Nej! Det er jeg ikke.

    Bandit: helt ærligt! Jeg fulgte så ment bare op på dit "Og fordi man har en mening, har man jo ikke nødvendigvis ret - men man har ret til at have en mening.”, også er det bare sådan at jeg forsvare MIN mening, med næb og klør, indtil at jeg bliver overbevist med noget andet, eller at jeg er så heldig/dygtig at kunne få overbevist modparten, og det er så dig og de andre i dette tilfælde. Det er det der er meningen med et forum som dette, at diskutere. Være det sig total lige gyldige ting som dette eller måske andre mere dybsindige tanke, men det tror jeg nu ikke man kommer langt med herinde. Der er vi for meget nogle drenge røve alle sammen.: )

    Benny T: Hvilke billeder er du vil havde efter som der ikke er noget at se I NU? En kasse med skruer eller hvad? Det er, eller var, STARTEN på et projekt.

    Klaus


  • #15   5. jan 2005 Hej med Jer.

    Hold da kæft hvor I Hygger smiley
    Det er dejligt at se, at der kan gå lidt 68èr i jer.
    Tænk, at der i år 2004, hovsa 05, stadig er tid til at diskuterer. FEDT.

    Hyg jer.
    Paw


  • #16   5. jan 2005 JUP! man er vel ikke 65'er for ingen ting hehe! : )

    Klaus


  • #18   6. jan 2005 Hey det med 2-cyl. er altså ikke humor.
    SÅDAN NOGLE PÅSTANDE TAGES ALTSÅ MEGET ALVORLIGT!!!
    c¨,) *G* c¨,)

    Jeg er i bund og grund enig med Banditten, og hvad mener i er nok til at komme ind med?
    2 hjul der står op af vægen, som engang bliver den fedeste café-racer???
    Næe.. Så må de sku lige vente et par uger indtil de får samlet mc´en nok til at man faktisk kan se at det er en mc, og ikke et billed fra den lokale mc-hugger...

    Jannik.
    (2-cyl. ejer og glad for det!!!)


  • #20   7. jan 2005 Bandit: Der er ingen problemer NU! når bare jeg får min vilje.
    Og nu vil tage ud og hente min Duc. : )

    Klaus


Kommentér på:
Ha lååååå! Surt opstød.

Annonce