{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.787 visninger | Oprettet:

forchromning til menneskepris søges {{forumTopicSubject}}

Jeg søger kontakt til en der kan forchrome alu motordele i god kvalitet og det skal være noget der holder, altså ikke det man kalder industriforchromn9ing. Men stadigvæk til at betale. bikeshoppen tager 1000 kr for at sende dem ind til en eller anden i Ålborg, og det er vel og mærke pr. del. kan vi ikke herinde hjælpe hinanden med den slags? også gerne links telefonnumre til autloakerer(også custom) og osv. ikke bare billige men også dem der er dygtige, for sommetider er det det billigste

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forchromning til menneskepris søges
  • #1   5. sep 2006 Dem de sender det til er Aalborg Chrom. Har selv fået et motordæksel forchromet der for nylig. Han har styr på det og det er til at betale. Han laver rigtig meget af den slags og jeg kan kun anbefale ham. Det er faktisk lidt af en oplevelse at komme ind til ham smiley

Aalborg Chrom
    Hjortevej 13
    9200 Aalborg SV
    Tlf. 98180577

• #2   6. sep 2006 Fik i sin tid forkromet nogle alu-stumper til min gamle Puch 4-gear hos Aalborg Chrom. Rigtig flot resultat til rimelige penge!

• #3   6. sep 2006 Nu vi er ved chrom.... er der så nogen her inde der kender steder i kbh område eller vestegenen
    der ligeledes chromer godt og billigt

• #4   6. sep 2006 Det der med at forchrome Alu, Er jo generelt noget lort, efter min mening. Det er sq klart bedre at polere det op.
    Du kan kikke på min BSA. det chrom der er på den er lavet nede ved Aalborg Chrom.(pånær tanken) Jeg er sq egetlig meget godt tilfreds med det stykke arbejde han har lavet.
    Du kan jo køre ud og snakke med ham, istedet for at lade det gå igennem en forhandler.
    Jeg har hørt meget snak om at det ikke holder så længe, det arbejde laver, men jeg har ikke selv har de erfaringer. Men BSA'en kommer jo heller ikke ud, hvis der er chance for regnvejr på femdøgnsudsigten.

Mvh/

Uffe

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #5   23. sep 2010 Hej

Nu er der jo ogsaa noget der hedder "sortcrom" eller "blackcrom" er der nogen her inde, der har nogen erfaring med det? hvordan ser det ud og holder det?
    Mvh. Allan

• #6   27. okt 2010 Til dem der ikke vil sende deres stumper med posten og bor i Østjylland,vil jeg anbefale ÅK Chrom i Højbjerg,Århus.Tlf 86296788
    Mvh Søren

Kommentér på:
forchromning til menneskepris søges

Annonce