4.787 visninger
|
Oprettet:
forchromning til menneskepris søges {{forumTopicSubject}}
Jeg søger kontakt til en der kan forchrome alu motordele i god kvalitet og det skal være noget der holder, altså ikke det man kalder industriforchromn9ing. Men stadigvæk til at betale. bikeshoppen tager 1000 kr for at sende dem ind til en eller anden i Ålborg, og det er vel og mærke pr. del. kan vi ikke herinde hjælpe hinanden med den slags? også gerne links telefonnumre til autloakerer(også custom) og osv. ikke bare billige men også dem der er dygtige, for sommetider er det det billigste
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 424
Aalborg Chrom
Hjortevej 13
9200 Aalborg SV
Tlf. 98180577
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 844
der ligeledes chromer godt og billigt
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
Du kan kikke på min BSA. det chrom der er på den er lavet nede ved Aalborg Chrom.(pånær tanken) Jeg er sq egetlig meget godt tilfreds med det stykke arbejde han har lavet.
Du kan jo køre ud og snakke med ham, istedet for at lade det gå igennem en forhandler.
Jeg har hørt meget snak om at det ikke holder så længe, det arbejde laver, men jeg har ikke selv har de erfaringer. Men BSA'en kommer jo heller ikke ud, hvis der er chance for regnvejr på femdøgnsudsigten.
Mvh/
Uffe
mar 2005
Følger: 1 Svar: 1
Nu er der jo ogsaa noget der hedder "sortcrom" eller "blackcrom" er der nogen her inde, der har nogen erfaring med det? hvordan ser det ud og holder det?
Mvh. Allan
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 25
Mvh Søren
forchromning til menneskepris søges