{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki ZZR 1100, ok cykel?
  • erik K
    erik K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 19
    #1   7. apr 2015 er en super go cykel så længe du ikke køre på baghjul med den så smøre den ikke på krumtappen

• #2   7. apr 2015 Seriøst?
    vi gerne vide om det er en holdbar cykel mht km stand osv...

Mvh. Hans

• #3   7. apr 2015 Det er en fin rimelig holdbar touring cykel.. Den er ikke ret sjov når vejen svinger.
    Den har et dejligt moment og man sidder godt bagpå. Den slags mc hvor en masse km ikke gør så meget, da de aller fleste er kørt pænt.

Jeg synes den er kedelig smiley

Mvh Brian

• #4   7. apr 2015 Det med at den er kedelig er jeg ikke så bange for, jeg har en anden til det sjove (MT09), men kunne tænke mig en sport/touring til de længere ture. En blackbird var en jeg havde i tankerne, men de er relativt dyre i forhold til ZZR, derfor kom den på banen...

• #5   7. apr 2015 Du gider ikke køre på hverken en BB eller en zzr når du har en mt09 smiley køb i stedet en aftagelig vindskærm du kan sætte på hvis der står langtur på programmet smiley

• #6   7. apr 2015 He he Ja jeg er super glad for min MT09, det er en rigtig sjov cykel at køre. Jeg er kun 172cm høj og vejer omkring de 70 kg så jeg har slet ikke de problemer med den som mange har mht. affjedring osv. den er perfekt til mig.
    Men når det er sagt så er det bare ikke en touring cykel på nogen måde, hverken tank str. bagage osv...

• #7   7. apr 2015 Har haft en ZZR1100D, kørte godt især på lange ture, fejlede aldrig noget. I går prøvede en kammerat min cykel, i mens jeg kørte bagefter på hans ZZR, jeg kommer aldrig over på så stor en cykel igen. Hvad med en ZX9R eller RF900, fungerer også fint på langtur og passer bedre til din størrelse?

• #8   7. apr 2015 ZX9R har jeg aldrig siddet på, heller ikke en RF900. Jeg har kørt på en R1 årg. 00 i nogen tid, den havde den power jeg vil ha, men indleverede den til fordel for MT09 og det var primært pga. siddestillingen, vil det ikke være det samme på en ZX9R? Kan ellers godt li cyklen og data...

• #9   7. apr 2015 Du sidder noget mindre racet på en ZX9R. Og RF900R er en superfed og overset cykel!

• #10   8. apr 2015 Siddestillingen på zx9r er meget som zzr, bortset fra styret er tættere på. vælg en 98 eller senere så er den 30 % lettere end zzr.
    Jeg var iItalien 4 gange på min zx9r, dejlig allround cykel af den hurtige slags.

Kommentér på:
Kawasaki ZZR 1100, ok cykel?

Annonce