706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Anders B
Anders B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Indregistrering af MadAss? Indregistrering af MadAss?

Hejsa,

Jeg har en 4-takt 70cc MadAss med åben racer udstødning, og ville høre om nogle af jer ved om det er muligt at få den indregistreret som en motorcykel hvis man monterer en 125cc motor på den?

Der er lavet en MadAss med 125cc, og den er identisk til 50cc versionen, bortset fra motoren.
Det vil være meget dejligt hvis det ikke er nødvendigt at gå ud og købe en sprit ny cykel, hvis man bare kan nøjes med at skifte motoren.

På forhånd tak, Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indregistrering af MadAss?
  • #1   3. sep 2006 Tror du skal bøvle med afgiften, de er jo ikke ens på en 50ccm og en 125ccm.

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2006

#2   3. sep 2006 Ja, afgiften kommer jeg nok ikke udenom, men er det muligt?

• #3   3. sep 2006 Det er sikkert ikke umuligt, men det løber nok op. Hvis du skal købe en motor, betale afgift og det skal ikke undre mig om den skal synes på en speciel synshal, selvom den er identisk med en 50ccm. Tror det er billigere at sælge den og købe en 125ccm. Men det kan være der er nogen der ved det med mere sikkerhed end mig.

• #4   3. sep 2006 Det er muligt. Kender en der har fået en Dax godkendt som MC, og det kostede ikke en formue. Ring til motorkontoret og hør hvad der skal til.

/
    Jesper

• Anders B
    Anders B Tilmeldt:
    aug 2006

#5   4. sep 2006 Ja, så kan det nok være jeg hellere skulle købe en godkendt 125 version istedet.. Har i nogen idé hvor jeg kan få den billigst? Den koster 24000 m afgift her i DK (og det er en tysk cykkel).

Kommentér på:
Indregistrering af MadAss?

Annonce