{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.701 visninger | Oprettet:

Hvorfor er dæk onlne et lorte firma {{forumTopicSubject}}

Hej , nu skal i bare høre ...

Jeg købte 2 sæt dæk hos dem , og fik en ordrer bekræftelse
Dagen efter fik jeg ordren på 2 af dækkene annulleret pga forkert pris
Jeg ringede til dem og sagde at de bare kunne sende mig dem til rigtig pris , men det kunne ikke lade sig gøre , jeg skulle lave en ny ordrer .
Jeg sagde så at de kunne så annullere ordren på de 2 sidste dæk
Det gjorde de så, Troede jeg ,,,,

2 dage efter havde de trukket penge for 2 hjul , og dagen efter lå der 2 dæk i mit skur ( skur til fragt mænd ) med en underskrift fra ?
Jeg ringede så og klagede min nød , men fik så at vide at når jeg havde sat min underskrift på sedlen måtte de godt hæve pengene , for ellers skulle fragtmanden tage dem retur og jeg fik refunderet pengene .

Så nu står jeg med 2 dæk og en fragtmand der har skrevet falsk under .
Jeg har ringet til dæk online igen og fik så at vide at jeg bare kunne lægge dækkene ud igen så vil de blive afhentet ,,, og pengene refunderet ,

Men hvis de nu bliver væk under transporten Hvad så ....
Dit ordre nr: 22160049, 22160050

Delticom AG
Brühlstraße 11
30169 Hannover, Tyskland

Bestilte artikler :

Artikelnummer: MOTO-R-236330
Ordrenummer: 22160049
Mærke, type og størrelse: Bridgestone T 30 F 120/70 ZR17 TL (58W) Forhjul,M/C TL
Antal: 2
enkel pris: 323.50 DKK
Total brutto: 647.00 DKK
Inklusive 25 % moms = 129.40 DKK

Artikelnummer: MOTO-R-236347
Ordrenummer: 22160050
Mærke, type og størrelse: Bridgestone T 30 R 180/55 ZR17 TL (73W) Baghjul,M/C TL
enkel pris: 1091.50 DKK
Total brutto: 2183.00 DKK
Inklusive 25 % moms = 436.60 DKK

------------------------------------------
Total: 2830.00 DKK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er dæk onlne et lorte firma
  • #1   20. mar 2015 Bestemt ikke et lorte firma, har kun gode erfaringer med dem

• #2   20. mar 2015 Sku da fint at de bare henter igen

• #3   20. mar 2015 Aldrig nogensinde haft problemer med daekonline...

• #4   20. mar 2015 #2. Det kan da godt være at de henter dem igen , men de skulle aldrig sendt til mig
    Da ordren var annulleret ,
    Ydre mere så har de trukket pengene for dækkene på kontoen ,som jeg ikke skulle have da ordren var annulleret

• Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #5   20. mar 2015 Har handlet bildæk med dem flere gange aldrig haft problemer, men der kan vel skel fejl i alle foretninger
    gert

• #6   20. mar 2015 Så må man da også erkende sin fejl når. Man ringer til dem,

Jeg fik at vide at det var mit problem at sende dem tilbage, da jeg havde skrevet under ved leveringen,,,

• #7   20. mar 2015 Har aldrig hørt andet end gode ting om dem.. Kender rigtig mange der bruger dem..

• #8   20. mar 2015 Nu er det jo aldrig delticom der selv leverer dækkene. De har en underskrift på du har taget imod de dæk, at det så er fragtmanden der har skrevet under, kan de ikke vide.

• #9   20. mar 2015 hmm.
    det lyder som en politi sag, hvis der er en tosse der bare skriver under i andres navn,

mvh

• #10   20. mar 2015 Jesper,,ordren VAR annulleret,men så blev den leveret alligevel.
    Og læsset af på min matrikkel,,

• #11   20. mar 2015 jeg har handler ved dæk online rigtig mange ,måske 50 ,og har så sent som i dag modtaget 2 stk dæk fra dem ,uden nogle problemer ,det fungere bare for mig
    kim

• #12   20. mar 2015 Tror du er den første jeg har hørt om der har haft uheldig oplevelse med dem.
    Det med underskrift og fragt mand vil jeg bestemt følge op på for fyren der har lagt dæk og kvitteret selv skal bestemt have en opsang.
    Det er bestemt IKKE ok det chaufør har gjort.
    Fragt firma må nemt kunne finde ud af hvem der har leveret de dæk og trække geni ind til samtale.

• #13   21. mar 2015 Har også kun haft gode erfaringer med dem, MEN det er ikke altid at fragtmændende er noget at råbe hurra for... At annulleringen smutter, det er en fejl som ikke burde ske, men der sker nu engang fejl engang imellem selv i de bedste firmaer. I dit tilfælde er det største problem at fragtmanden skriver under - og det bør du melde straks!

• #15   21. mar 2015 fragtmanden Gør dig kun en tjeneste ved at spare dig for at skulle ud og hente dine dæk i hallen.
    Han tjener max 100 kr. På din lev.
    skal han så risikerer at miste sit job .fordi du har bestilt/afbestilt forkert dæk.
    tag den nu med dækonline og hold fragtmand fri.
    Nyd eller hold vejret smiley

• #16   21. mar 2015 Uvæsentlig om fragtmand kun tjener 100. Hvis han nu havde afleveret dem hos din nabo der var på ferie og kvitteret for dig ville der være et problem.
    Jeg har prøvet og savne varer der stod på nabo ejendom i 2 uger kun ved et held kunne chaufør huske at han smed pakke ind af en dør på et stort fint hus hvor der rente en masse udlændinge rundt ogen af udlændinge skrev under og bestemt ikke lignede en der hed søren.

• #17   21. mar 2015 Nu står jeg ikke lige og mangler dæk men kan du ikke sælge det ene par? Søt et sæt til salg for 1500.

• #18   21. mar 2015 Har bestilt rigtig mange dæk derfra,har aldrig haft et problem,
    Men vil måske ta fat i fragtfirmaet også vis chaufføren laver flaske underskrifter

• #19   21. mar 2015 Jeg bestilte Pilot Road 4 til min mc. Da jeg fik dem leveret opdagede jeg at det ene dæk var rigtigt men det andet var Pilot Power et eller andet. Men et markant billigere dæk end det jeg skulle have haft. Jeg ringede til dem og de rettede fejlen ved at komme og hente det forkerte og levere det nye. Men det trækker tid og da sådanne "fejl" altid økonomisk er til firmaets fordel, så vælger jeg ikke at se det som en fejl, men bevidst snyd. jeg kunne nemt have overset denne fejl. Jeg vil nok ikke bruge dem igen.

• #21   21. mar 2015 #19,

& hvis du havde fået dyre dæk, hvad så ?

• #22   21. mar 2015 Leif h
    De har kun leveret 2 bagdæk , hvor ordren på fordækkene stadig var anuleret, pga forkert pris. på
    Fordækkene..
    Aligevel sender de bag dækkene og
    trækker og trækker pengene på kontoen
    Jeg har e mail hvor der står at handlen er anuletet...og alligevel levere de 2 bagdæk

• #24   21. mar 2015 Allan
    Hvad betyder tough lock

• #26   21. mar 2015 #21 det sker sjovt nok aldrig den vej. Men "går den, så går den"

• #27   21. mar 2015 jeg har en mail hvor der står annulleret pga forkert pris, på 2af dækkene .

• #30   21. mar 2015 Mike..

Jeg skulle aldrig have dækkene..så ingen underskrift fra mig..fragt manden skulle tage dem med retur.
    Så villejeg få refunderet beløbet.
    Men han vælger at smide dækkene, og skrive olsen som jeg ikke hedder.
    Så nu skal jeg søge fot st dækkene kommer retur da der er skrevet under.
    Jeg har talt med dæk online de vil godt sørg for afjentning , jeg skulle bare lægge dem ud. Så kom de på et tidspunkt og afhenter dem , jeg spurgte om der ikke kunne blive ringet når de ville afhente dem
    De ville hun ikke svare på, jeg kunne bare ligge dem ud hvis jeg skulle have dem afhentet. MEN hvem stårmed tabet hvis de ikke er der når olsen afhenter dem igen.?

• #31   21. mar 2015 Igen ta fat på fragtfirmaet, han må ikke skriver under for dig !!!
    Men en anden ting er, ikke alle fragt mænd har firma mobil, så man kan ikke forvente de ringer med afhentning, det er dæk onlines problem

• #32   21. mar 2015 Allan b : gælder den regel også over grænser ?

• #33   21. mar 2015 tag en tudekiks og kom over det.
    Du har dæk til et par sæsoner nu

• #34   21. mar 2015 Tue J

Da har jeg næsten, hvis de bare leverede
    For dækkene som de anulred pga forkett pris.........
    Kiksene havde jeg det er Maries de bedste..

• #36   21. mar 2015 Så må jeg efter købeloven kræve de 2 fordæk , som de har amulet
    Så jeg kan blive en tilfreds kunde...med 2 hele sæt dæk.
    Har E.mail på de er anuleret pga forkert pris.....

Ved du hvor i købeloven det står
    Mvh

• #37   21. mar 2015 jeg ville ikke være tilfreds hvis fragtmanden selv skrev under på noget jeg havde bestilt. hvad så hvis der kommer en og snupper varen inden jeg når hjem?
    Så er der skrevet under og så er det bare sur røv for mig?
    Jeg ville ALDRIG lade den ligge hvis en anden havde skrevet under uden min tilladelse.
    Just saying.

• #38   21. mar 2015 #29 men i dette tilfælde var det fremsendte dæk markant billigere. Der er forskellige udgaver.

• #40   21. mar 2015 Jeg har købt flere gange hos dæk online og aldrig haft problemer ,

• #41   21. mar 2015 Delticom AG
    forretningsområde www.daekonline.dk

Din ordre RD 22160049 blev annuleret.

-----------------------------------------------------------
    Bestilte produkter:
    Varenummer: R-236330
    Bridgestone T 30 F 120/70 ZR17 TL (58W) Vorderrad,M/C
    -----------------------------------------------------------

Annuleringsgrund: Varen du bestilte var desværre mærket med en forkert pris.

På grund af denne fejltagelse har vi ikke modtaget din bestilling.

Skulle du allerede have betalt fakturabeløbet, vil vi omgående refundere beløbet.

Yderligere oplysninger vedrørende indgåelsen af en kontrakt, kan du finde i vores vilkår og betingelser: http://www.daekonline.dk/AGBs.html

Vi beklager ulejligheden.

Vores CVR nummer: DK27405428.

Mange hilsener
    Team
    www.daekonline.dk
    Delticom AG, Brühlstr. 11, 30169 Hannover, Tyskland
    Telefon: 0045 - 773 457 33 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl.22), Fax: 0045 - 898 820 41
    E-Mail: daekonline@delti.com , http://www.delti.com
    Selskabets sæde: Hannover, Registreret: AG Hannover HRB 58026
    Forretningsfører: Rainer Binder
    Bestyrelse: Thierry Delesalle, Susann Dörsel-Müller, Philip von Grolman, Sascha Jürgensen, Andreas Prüfer
    Nordea Bank Danmark A/S, DK-0900 Copenhagen C, Bank gironummer 6877788901, Bankregistreringsnr. 2040, SWIFT: NDEADKKKXXX, IBAN: DK9620006877788901

• #42   21. mar 2015 nu går jeg i dag i værkstedet og tænker ,du siger fragt manden har skrevet under for dig som olsen uden din viden ,,hvordan ved du han har skrevet olsen ,fro har havde vel en skander og den har han vel taget med igen ,,bare lige en tanke ,som undre mig

• #43   21. mar 2015 På track udskrift på pakken står det olsen som underskriver, tillige med var jeg og konen på arbejde da den blev leveret

• #44   22. mar 2015 Det er jo bare at melde det til politiet da det er dokumentfalskneri og koster op til flere år i brummen, hvor mange har han ikke gjort det mod, fuck ham og kør den hele vejen.

• #45   22. mar 2015 Har nu gjort krav om at de levere de dæk som jeg har købt , uanset om prisen ikke er rigtig..

Så må jeg se hvad der sker. , i høre nærmere når jeg får besked fra dem..

• #47   22. mar 2015 med dansk cvr nr må de være underlagt de danske regler smiley ?

• #49   22. mar 2015 det er vel svært at handle i ond tro fordi de skriver en forkert pris tænker jeg?
    Når man ikke arbejder der ved man jeg ikke hvad de gerne vil sætte deres vare til kontra det de sætter dem til ved en fejl?
    Og det er vel endnu svære at bevise?
    Kender intet til det, men i mine ører lyder det helt åndssvagt at man kan handle i ond tro her smiley

• #50   22. mar 2015 Kun gode erfaringer med dækonline herfra.. Købt 16 dæk efterhånden

• #51   23. mar 2015 Idag kl ca 14 blev jeg kontaktet af en fragtmand (som næsten ikke kunne dansk) som vill afhente mine dæk .. ..

Har skrevet e.mail til dæk online om mit krav om levering af 2 dæk til prisen på ordren ifølge købs loven.

• #52   24. mar 2015 Har i dag fået svar tilbage , vi behandler din sag og en telefon opringning fra dem
    Jeg fik tilbudt 5% ekstra på dækkene hvis jeg lavede en ny ordrer ..

• peter l
    peter l Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #53   25. mar 2015 hvis det er et princip, så anmeld det til politiet for dokument falsk.

• #54   25. mar 2015 Hvis den annullering er mundtlig, er den ikke-dokumenteret. Iflg lov om aftaler er den gældende, men bevisbyrden kan ikke løftes, og så er du afhængig af andres good will - gør det skriftligt med kvittering næste gang

• Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 3 Svar: 134
    #56   25. mar 2015 @Trådstarter - du spørger: "Hvorfor er dæk onlne et lorte firma" !

Går ud fra, som også andre skriver, at du mener, firma Daekonline.com
    - De har DK CVR Nr og overholder alle regler.

Handler ofte med dem, både MC, bil og camp. vogn - uden problemer...!!

At firma GLS, som vel var dem der leverede, har problemer med deres undervognmænd, er en helt anden sag..!
    - Transportministeren er forøvrigt ved at se på disse mini trans under 3500 kg.

Men, jeg er helt overbevist om, at firma Daekonline.com nok skal hjælpe med at rette diverse misforståelser - og fejl!

• Morten N
    Morten N Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #57   25. mar 2015 Har købt rigtig mange dæk hos Daek online, bil mc m.m. har aldrig haft problemer, kun gode erfaringer.

• Leo V
    Leo V Tilmeldt:
    jan 2013

Emner: 1 Svar: 4
    #58   25. mar 2015 Kan ikke genkende problemstillingen har købt mange mc. dæk igennem dækonline uden spor af problemer.
    Hvorfor nu ikke tage deres tilbud og lade være med at forudse problemer der efter al sandsynlighed ikke dukker op.

• #59   25. mar 2015 Kære Jan,

Vi vil venligst oplyse, at i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser salgskontrakten træder i kraft med leveringen af de bestilte varer. Den automatisk genererede kvittering for modtagelse udgør ikke en accept af din ordre. Vi har ret til at afvise dit tilbud om kontrakt indtil tidspunkt, for levering af de faktiske bestilte varer. Vi beklager manglen og tilbyder dig 150 dkr rabat for din næste ordre. Tak.

Michal Szlas

Delticom AG
    Brühlstr. 11
    30169 Hannover
    Tyskland

Phone: 0045 77 34 57 33 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl.22)
    Fax: +4589882041
    Forretningsfører: Rainer Binder
    Bestyrelse: Thierry Delesalle, Susann Dörsel-Müller, Philip von Grolman, Sascha Jürgensen, Andreas Prüfer
    Selskabets sæde: Hannover
    Registreret: AG Hannover
    HRB 58026
    CVR NR.: DK27405428

Dækhandler på nettet daekonline.dk

https://www.facebook.com/daekonline
    https://twitter.com/daekonline

The home of low tyre prices

B2C Sweden www.dackonline.net
    B2C Norwegen www.dekkonline.com
    B2C Denmark www.daekonline.com
    B2C Germany www.reifendirekt.de
    B2C Austria www.reifendirekt.at
    B2C Switzerland www.reifendirekt.ch
    B2C Switzerland www.123pneus.ch (french)
    B2C UK www.mytyres.co.uk
    B2C Netherlands www.autobandenmarkt.nl
    B2C Ireland www.eiretyres.net
    B2C France www.123pneus.com
    B2C Belgium www.pneusonline.be
    B2C Italy www.gommadiretto.it
    B2C Spain www.neumaticos-online.com
    B2C Poland www.oponytanio.pl
    B2C Czech Republic www.pneushop.cz
    B2C Hungary www.gumik.com

B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.de
    B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.at
    B2C Motorbikes www.motorradreifendirekt.ch

• #60   25. mar 2015 Ja , min mening er stadig den samme .....overholder de aftale loven .?

Har svaret tilbage at jeg ikke syntes det er i orden , har givet dem et frist til i morgen mellem kl 9-11 , da jeg ellers vil gå til forbruger klagenævnet .

• #61   25. mar 2015 Knud ,jeg har alt på skrift ., ordrer bekræftelse , annullering af dæk , udskrift af fragt brev mm.

.

• #62   25. mar 2015 Så bør du vel også have dit på det tørre - vi kan her konstatere at de fleste åbenbert blot er de fleste:-)

• #63   25. mar 2015 www.reifen.com har jeg gode erfaringer med.
    Når man selv skifter dæk, skal man overveje, om man skal have afbalanceret.
    En tur på motorvej lige under klipgrænsen kan let afgøre sagen smiley

• Carsten R
    Carsten R Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #65   26. mar 2015 Synes egentlig at hele forkøbet kun bekræfter at dækonline er et sobert firma.
    Vi kan alle begå fejl, men de tilbyder endda at tage ansvar før fragt firmaets fejl (dokumentfalsk) og afhente dækkene uden beregning.
    du har, som jeg læser det, aldrig fået en ordrebekræftelse, og de er derfor heller ikke forpligtiget til at levere.
    de kan ikke "BARE" trække et højere beløb på dit kreditkort hvorfor du skal oprette en ny ordre.
    ja de har lavet fejl, det gør vi alle, men de har også taget ansvar for dem.
    Alt i alt er jeg da blevet bekræftet i at det er et seriøst firma, som jeg vil handle med fremover !
    Er der nogen der skal klages over her er det fragtmanden.
    Så tag en tudekiks mere og kom videre i dit liv.

• #66   26. mar 2015 Bare lige for at du ikke skal være helt selv så har jeg prøvet noget tilsvarende. Der lå de hos den lokale pakkebiks og jeg ville ikke hente dem da ordren var annulleret. Endte med jeg måtte hente dem for at de kunne få dem retur... Handler der ikke igen. Vil hellere give en skilling mere hos en dansk forhandler så...

• Per N
    Per N Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 13 MC-er: 3 Svar: 1
    #67   26. mar 2015 Har handlet der rigtig mange gange uden problemer og vil handle der igen ,også prøvet at afbestille efter levering og de var lige så hurtige til at ordne pengene den anden vej min mening godt firma,og billige dæk

• Niels A
    Niels A Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #68   26. mar 2015 Hej'
    Nu har jeg ikke læst alle indlæg men en del og må tilslutte mig flertallet, for jeg har rundet 20.000kr i fakturaer for handel med daekonline og har ALDRIG haft problemer med dem ell. Med levering ell. På nogen måde haft nogen negative oplevelser med dem, jeg har endog prøvet at købe 2 ens dæk hvor det ene sprang heldigvis på en lige strækning uden anden trafik og der skete ingen skade på fælg ell. Noget, jeg skulle bare sende dækkene retur på deres regning og så ville de sende dem til forhandleren (jeg turde ikke bruge det andet efter oplevelsen, så derfor røg begge retur) og hvis det viste sig at der var fejl på dem kunne jeg vælge om jeg ville have nye dæk ell. Pengene tilbage, hvis det viste sig at dækket var ok og det var min egen skyld ved fejlmontering ell. Forkert dæktryk ell. Lign. Så skulle jeg selv betale for forsendelsen, det viste sig så at der rent faktisk var en støbefejl på det dæk der sprang men i stedet for at sende det ene dæk retur valgte de at sende mig 2 nye dæk fra forhandleren af og daekonline sendte udover det pengene retur som kompensentation for min oplevelse, det kan vist ikke være bedre kunde service end det..!

• #69   26. mar 2015 Jeg kunne også være tilfreds kunde, hvis jeg fik det jeg købte...eller jeg ikke fik det jeg ikke skulle have , da hele ordren var annulleret

Men det er deres valg ikke at overholde købeloven, alle parpier er afleveret hos Forbrugerrådet , så må vi se om de overholder det de skal ,

• #70   27. mar 2015 Måske trådens titel skulle ændres til:
    "Hvorfor Jan 1.h er en lortekunde"

Bestil dog de 2 fordæk du mangler, med deres tilbud om 5% på ordren. Så går der 4 dage, og så står du med de 2 fordæk og 2 bagdæk som du på et tidspunkt har ment du har brug for.

Du har ikke tabt nogle penge, men har brugt en helvedes masse tid med at være mavesur.

• #71   27. mar 2015 Det kunne det måske ende med Jesper.......

Men er man blevet dårligt behandlet , må man godt være utilfreds..

• #72   27. mar 2015 må nok give jesper ret ,op på mc en og ud og nyde den fantastiske årstid vi kommer til og ikke være sådan en sur gammel mand over ingen ting ,

• #73   27. mar 2015 Nu må I sgu lige være rimelige!!!!

Jan 1. H har lov til at føle sig skidt behandlet. Vi har alle "salgsorganisationer", Hvor vi hellere ser sælgernes hæl end deres tå!!!

Føler han sig skidt behandlet, så føler han sig skidt behandlet!!!

• Ulrik T
    Ulrik T Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 11
    #74   27. mar 2015 Skriv til dem !. Det er bedre at have det hele på skrift, end bare over tlf. Hvis du ikke har sat din underskrift på den modtagelse og iøvrigt ikke er tilfreds med pris/ varen, så må de hente deres dæk tilbage + du skal ha´ dine penge retur !. Jeg har selv brugt dem, dog uden problemer,, men der kan nok altid opstå et problem.

• #75   27. mar 2015 #74

Har været hele turen,,, ligger hos forbruger klagenævnet nu..

• #76   28. mar 2015 hvorfor bruger ikke din lokale mc værksted, de er proff, og har de rigtige maskiner til mont, de er flinke og måske betaler lidt mere ... MEN du støtter de lokale mc værksted og han hjælper dig næste gang du har et problem med din MC

• #77   28. mar 2015 som Powermax siger

• #78   28. mar 2015 Har brugt lokale før, men vil prøve. Som alle andre gør,,,,, med suces,,

• #80   9. apr 2015 Ja der er stadig indet nyt fra DÆKONLINE

Dækkene de har lovet at afhente er ikke afhentet endnu ,,, som de lovede , men de har jo også fået deres penge
    Fyren der hed A..... har heller ikke ringet tilbage , men så jeg prøvede at ringe til ham, men de kan desvæei ikke omstille til ,ham

• #82   9. apr 2015 ad #79

Mike det er ofte dyrt at fedte sig igennem med de laveste priser:

Forslag: Næste gang du skal have f..eks.dæk,så tag fat i en lokal og spørg efter en pris. I nden har du selvfølgelig afdækket en fair god markedspris. Nu siger du til din lokale:" Jeg vil gerne handle hos dig, men jeg vil ikke være til grin , mankan få dem til xx kr hos yy(som er et reelt navn), 6 ud af 7 gange kommer den lokale dig i møde. Han går måske ikke hele vejen, men han flytter sig - har du råd til at lade være????

• #83   9. apr 2015 Sidste Torsdag ringede jeg og bestilte og fredag kørte jeg kl 830 ud til vores lokale mc mand, fik som det første et stort krus kaffe af konen derude og jeg fik cyklen på liften og jeg hjalp lidt til med baghjuls af og på montage, jeg fik også et olieskift .Dækket passede naturligvis og var af fabrikat og model som ønsket ,og da jeg så betalte en timeløn for det plus selvfølgelig dæk og materialer uden at bekymre mig om pris,kørte jeg derfra med en god oplevelse rigere .Prøv det !

• #84   10. apr 2015 spibattrn. betalte du også timeløn for dækskift?

• #85   13. apr 2015 Dækkene er ikke afhentet endnu,,, som lovet,

• #86   13. apr 2015 Forstår jeg dig ret??? Har de fået penge??

• #87   13. apr 2015 Ja . Knud som jeg skrev , sende de dækkene selv om at handlen var annulleret
    Og så trak de pengene,

Jeg er blevet lovet 3 gangs at de blev afhentet, fragtmanden har ringet 1 gang og spurgt efter dækkene, men de var låst inde i min garage , da jeg bor ud til vejen

Forresten .. Så overholder de ikke handels betingelserne i dk , men forbruger rådet vil ikke gøre noget da der er tilbehør til auto brancen

Så vil man slås med dem . Er det cevilt søgsmål..

PS..jeg blev lige forstyrret af gls ,som ellersikke køre efter kl 16, men nu er kl 1850

Så må vi se hvornår de sender pengene retur.

• #88   13. apr 2015 Jeg synes nok, at jeg forstod det sådan. Nu skal du ikke misforstå mig, jeg mener virkelig at du er blevet røvet . spørgsmålet er bare om du i det hele taget kan vinde, når der er gået tid og varen er betalt:-(

• #89   16. apr 2015 GLS afhen dækkene d 13/4 kl og på track er de leveret kl 940 i Tyskland.
    Gad vide hvor hurtigt de sender pengene retur..

• #90   16. apr 2015 Vi håber det bedste

Kommentér på:
Hvorfor er dæk onlne et lorte firma

Annonce