792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

dæk valg til r6... dæk valg til r6...

Hvad ville være et klogt valg? kører ikke på bane og slider ikke knæene i stykker, dog skal det være et ordentlig dæk med godt vejgreb.....

er metzler rennsport for blød = for få kilometer?

hvad betaler man i fragt for 2 dæk ved http://www.reifenversand.com/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dæk valg til r6...
  • #1   28. aug 2006 på med power pilot, det er så billigt dernede..

• #3   28. aug 2006 Thomas H

Prøv at lur Finn S profil han kan skaffe bilige dæk fra tyskland

• #4   28. aug 2006 Dog kan de ik redde dig i ligeså ekstreme situationer som et racer-dæk kan... Skal du kun køre hovedveje og motorveje ville jeg vælge bto20 eller pilot sport/road, men skal den på hyggeture på de små veje ville jeg vælge pilot power og gerne 2ct, da du jo nemmere på de veje kan komme ud for pressede situationer som du ik er forberedt på...

• #5   28. aug 2006 Morten: Det var da spild af penge... Den Honda fræser kommer jo aldrig på de "kanter" alligevel smiley

• #6   28. aug 2006 Jeg ville vælge Michelin Pilot Power

• #7   29. aug 2006 Naa Nicholas, jeg vil nu give Strada ret. Jeg tror nu at de fleste har opgivet modet, og kastet sig i gruset (læs: panikket på forbremsen) når man kommer derned hvor et Pilot Sport giver op. Endvidere tror (med streg under 'tror') jeg nu at, hvis vi snakker nedlægningsvinkel, er der ikke forskel på et Power og et Sport dæk. Sport dækket er sikkert lidt længere om at blive varmt, og du kan sikkert ikke presse det HELT så meget ud af svingene, men det er maginaler vi snakker om. Med neutral gas rundt og godt varme dæk er der ikke forskel, og Thomas H skriver jo nettop at han ikke slider kneesliders.
    Thomas H, lyt du bare til Strada (IMHO)

• #8   29. aug 2006 CB: Måske har du ret smiley Men det er altså en r6 han kører på (den gør det rimelig let for en jo). Et godt dæk ku redde ham hvis han lavede en bommert i form af for hård acceleration ud af sving eller i starten at turen hvor road dækket stadig er koldere end en frossen lørdagskylling.. smiley

Jeg betvivler ikke at road dækket ik kan klare de behov ham udtrykker, men jeg prøver bare at belyse alle sider, så ham kan nå frem til den bedst mulige beslutning.

• #9   29. aug 2006 Jeg ved godt hvad du mener, Nicholas, og jeg forstår godt dit agument. Jeg ville også selv vælge Power, selvom jeg ikke tror at JEG kan mærke forskel - sikkert heller ikke på Power og Road. Men fordi jeg er en kylling ...

Kommentér på:
dæk valg til r6...

Annonce