{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Honda CRf450 klargøring til syn/afg. {{forumTopicSubject}}

Alle tiders crosser...

Jeg leger lidt med tanken om at købe sådan en...mht indregistrering, kan jeg se at der er betalt afg. på en sådan i 2005.
Mit spørgsmål er om der er nogen der ved noget om hvad det koster at lave den klar til syn, dvs. lys osv. hvad det nu kræver...? og hvad noget sådant måtte koste ca?

mvh Offslow

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CRf450 klargøring til syn/afg.
  • #1   27. aug 2006 Du kunne måske overveje at købe delene fra en 450X, altså deres enduro udgave, du skal jo sikkert have en ny stator på, eller have viklet din nuværende om.
    Lygterne kan jo tages fra de fleste cykeler, og ellers laver Acerbis nogle fine lygter.

Derudover skal du have blinklys på, men der er jeg sikker på jeg kender nogle der ligger inde med nogle der kan eftermonteres, og tages af efter syn... men det må du jo faktisk ikke smiley

Men lige for at være lidt kritisk, så ville jeg ikke vælge en CRF til gaden, den får det ret hårdt...
    Honda laver jo en XR650 som også er en vandkølet 1cylindret, den har et brutalt bundtræk og kan nok bedre holde til de tæsk den forhåbentligvis vil få...

Ellers laver KTM jo nogle fine cykler, jeg går og overvejer at købe en sprit ny 660 SMC, den skulle være forholdsvis hurtig... smiley

• #2   27. aug 2006 Du skal også have en typegodkendelse til den...

/
    Jesper

• #3   27. aug 2006 har også ktms modeller i tankerne, har bare ladet mig fortælle de er frygtelig dyre og holde kørende.... og er jo gammel honda mand så derfor, kærligheden til de røde racere er jo stor....

mvh Offslow

• #4   28. aug 2006 Har en kammerat der har en ktm 640 lc4 supermotard til salg , var det ikke noget istedet ?

/Thomas

• #5   28. aug 2006 tjo... den må bare ikke koste en skid... hehe og det gør den jo sikkert, er den på plader?
    Sagen er den jeg har fundet en crf med både crosshjul og motardhjul til en fornuftig pris... og den er rimelig ny... Idéen var så at købe den nu også muligvis smide afgift på den senere, hvis det var muligt at lave den klar til det...
    ps: Thomas, kan du komme med lidt info?

mvh Offslow

• #6   28. aug 2006 Jeg tror du satser forkert hvis du vil have en billig knallert at holde kørende, en CRF450 kan ikke holde til at køre på vejen, og den er en del dyrere end en KTM i reservedele.

Tror du skal kigge efter en anden cykel hvis du ikke vil skrue ret ofte smiley

Kommentér på:
Honda CRf450 klargøring til syn/afg.

Annonce