595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Afgift på kawasaki LTD 1000? Afgift på kawasaki LTD 1000?

Hej! jeg har fået fat i en ældre kawasaki som har kørt i afrika, så denfor er den uden papirer! Er der nogle som har et bud på hvad sådan en afgift ca. kunne ligge på? den er nogenlunde stand og vil tro den er fra sidst i 70'erne eller begyndelsen af 80'erne.

Ville også være lækkert med nogle tips om hvor jeg evt. kan få fat i reservedele til sådan en!?

på forhånd tak smiley

/Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift på kawasaki LTD 1000?
  • #2   1. jan 2005 jo jeg kan godt lige fixe nogle smiley

• #3   1. jan 2005 Her er der et par billeder af den. Alt det brune der ligner rust er textyl fordi den har stået i garage i mange år, men det er nu pudset af og ser lidt bedre ud nu..!

(link fjernet)

(link fjernet)

/Daniel

• #4   2. jan 2005 Hej Daniel
    Prøv lige at checke om den overhovedet kan registreres, jeg mødte en MC kører ved synshallen i Juni, han sagde der trådte en ny lov i kraft i 2004 hvor man ikke kan indregistrere brugte MC'er hvis de ikke har været reg. i et EU land før???, jeg har ikke checket op på det da det ikke er aktuelt for mig , men check lige med Told & Skat, det er bare at ringe til dem hvis du ikke finder noget på nettet
    mvh Jan

• #5   2. jan 2005 okay tak skal i have ! det ville godt nok være surt at bruge meget tid på den hvis den slet ikke kan blive indregistreret i dk.. jeg ringer lige til dem i morgen og spørger..

/Daniel

Kommentér på:
Afgift på kawasaki LTD 1000?

Annonce