8.557 visninger
|
Oprettet:
atv forsikring ?????? og pris {{forumTopicSubject}}
hey folkens til jer der har atv hvor har i jeres forsikring henne ???
for det er ikke alle forsikrings selvskaber der tager dem ..... ???
maj 2007
Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
7000 med kasko, tyveri og brand.
3500 mener jeg det var hvis jeg kun ville have ansvar.
feb 2015
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 1 Svar: 4
jeg har osse disse forsikringer
bil
hus
indbo
hund
atv
og ulykke
bare mere hvis du vil spare lidt
maj 2007
Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
Men jeg kan da prøve at give dem et kald.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Problemet med ikke indregistrerede ATV er hyppigt noget med markræs o.lign. og det er en rigtig dårlig risiko - langt fra alle har helt styr over dyret og sådan en løbsk maskine kan forårsage ret alvorlige skader.
En landmand har f.eks. brug for den i driften - tilse dyr, inspicere hegn m.m. og han agerer jo generelt mere fornuftigt på maskinen.
Er ATV indregistreret er det jo lidt en anden sag - lovpligtig ansvar skal man tegne og kasko som regel også mere spiselig.
De 4000 i Alm Brand får du vist ikke bedre noget sted.
feb 2015
feb 2015
apr 2010
Bliver de måske stjålet hyppigere end de biler du beskriver - den er jo nem lige at læsse op bag i en varebil hvis du stiller den på gaden et eller andet sted.
F.eks. koster en ansvars-/kasko forsikring på en knallert 30/45 4.500 kr. årligt de fleste steder - det har jo intet med effekten at gøre - men med risikoen for den vælter eller bliver stjålet.
feb 2015
apr 2010
Det er svært at kalkulere efter netop DIN risiko - det bliver jo altid noget med en gennemsnitsbetragtning.
Tror du skal være glad for buddet på 4.000,- det mere end en ok pris på markedet.
sep 2005
Følgere: 5 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 291
atv forsikring ?????? og pris