Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af MC
  • #1   25. aug 2006 Min R6, kanon MC:)

• #2   25. aug 2006 Eller en CBR 600 F2 - jeg har tilfældigvis én til salg smiley

Se den her:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=8151

• #3   25. aug 2006 1: Jo nyere maskinen er, jo billigere er den at holde kørende, så du må gøre op med dig selv hvad du helst vil bruge penge på. Selvfølgelig kan man sagtens få en 2-8 år gammel amskine som kan køre bare den får alm service, samt du ikke står med den største afskrivning.
    2: Ved køb i udlandet kan man få en bestemt MC i en farve som normalt ikke bliver importeret her i DK. På ældre MC'er er der også lidt at spare ved det.
    3: Det kommer meget an på hvilken MC du vil have. Mange Hk er langt fra ens betydende med at man får meget for pengene. Et eksempel er CBF1000, som har en meget neddroslet CBR1000 motor. Den er af den udenlandske presse blevet rost for at være en meget god all-rounder, og er endda af et blad kaldt "den nye vfr". Så skal man have noget i den stil er det der du får mest for dine penge, vil du have en lille let sportlig maskine, kan det være du føler dine penge er bedre invisteret i en ER6 eller en SV650....

/
    Jesper

• #4   25. aug 2006 Hey Michael T, hvordan er den R6'er at starte på som sin 1. MC??

• #5   25. aug 2006 Kim H

Det er sgu det bedste køb jeg nogensinde har gjort.. den er utrolig let at styre samtidig med den er vanvittig hurtig-- Cool..

Hvad tænker du da på at købe?

Du kan evt tilføje mig

• #6   25. aug 2006 Har det bedre med msn hvis du bruger det??

• #7   25. aug 2006 min er m_lind_99@hotmail.com. jeg er online nu

• dan M
    dan M Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   25. aug 2006 Jeg kigger umiddelbare efter en supersport model, men reservedele må gerne være til rimelige penge. Jeg kigger hovedsagelig efter en ny, men...

R6'eren er fed, men er den de 190k værd..?
    SV650 har et fedt design, men igen 130k er den det værd..?
    Honda CBF1000 RR Fireblade ser også nice ud til de 230K... samme spørgsmål..?
    Bryder mig ikke om ER6'eren...

• #9   25. aug 2006 om en Mc er pengene hver er jo op til en selv.. har man kasser fuld af penge kan man ligeså godt købe det bedste og dyreste..

men tænker du på hvordan de holder prisen, tja så taber en ny dyr MC hurtigt værdi i starten hvor det så flader ud..

en brugt maskine kun 3-4 år gammel kan holde værdien rimelig godt.. hvis den altså holdes..

• #10   25. aug 2006 og en helt anden ting.. du tænker på en CBR1000 RR, men reservevedelene må gerne være til en rimelig penge..

hmmm hvis du først har givet 230.000 for en maskine som falder 30.000 med det samme du kører ud af indkørslen, hvorfor så bekymre sig om en smule reservedele?? der er ikke nogen kæmpe forskel på reservedels priserne hos de 4 store japaner mærker, nogen er nok lidt dyrere med nogen ting end andre, men sliddele er ca lige dyre..

• dan M
    dan M Tilmeldt:
    aug 2006

#11   25. aug 2006 Ja, men har også ladet mig høre at reservedele osv. ligger på den dyre side:-/ Det samme gældende for aprilla etc...

Budgettet er for så vidt ikke et problem, det er blot det at jeg ønsker mest muligt for pengene frem for blot blærerøvs-legetøj hvis I forstår..
    Er sq ligeglad om folk tænker wow han har penge.. Vil hellere ha' det fedeste legetøj, som virkelig er komfortabelt og hvor jeg ikke føler at jeg er blevet taget i røven på pris;o)

• #12   25. aug 2006 hvis du vil have komfort til langture er det nok ikke de nyeste supersport maskiner du skal kigge på..

Kørestillingen gør da en øm i hele kroppen efter en lang køretur..(hvis man altså ikke er i vandvittig god form smiley )

Så er det en sportstourer du skal have smiley

• dan M
    dan M Tilmeldt:
    aug 2006

#13   25. aug 2006 Nu når vi snakkede i den dyre ende kiggede jeg også på ZZR1400, men der er ingen der siger den skal op i den pris..
    Langture og langture.. Det er nu mest til fornøjelses-kørsel (generel kørsel under 100km pr gang), med adrenelinsus på maks til tider.. ;o) Okay så jeg skal måske hellere kigge efter en sportstourer..?!

• #14   25. aug 2006 En r6 er ikke pengene værd hvis du vil have en mc med komfort. Du skal nok mere kigge efter en VFR800, CBR1100xx Blackbird, zzr1200 osv.

/
    Jesper

• dan M
    dan M Tilmeldt:
    aug 2006

#15   25. aug 2006 Takker alle sammen.. :o)

Jesper: VFR800 er en nice maskine, CBR1100xx super Blackbird ser også ok ud, men er komforten så meget forskellig fra CBF1000 RR Fireblade..? Hvad angår zzr1200 kan jeg ikke umiddelbart finde danske specs på den, men går ud fra den er meget lig ZZR1400 bare med mindre kubic..?

• #16   25. aug 2006 Jeg undrer mig bare over hvorfor du slet ikke kigger på Suzukis nye GSX-R 750 !!?

Super fedt design, 150 hk og samme vægt som en 600cc

og så for kun 190000,-

• #17   25. aug 2006 For det første: ZZR1200 og ZZR1400 er overhovedet ikke ens .. de er begge sportstourer men en ZZR1400 er helt anderledes superhypersportstourer ..

For det andet: En CBR1000RR Fireblade er ikke direkte ukomfortabel men sammenlignet med en CBR1100XX SuperBlackbird så svarer det til at sidde på en 2x4"

• #18   25. aug 2006 kommer jo an på hva du er til. hvis du vil have mange kubik så skal du købe sådan en som min. Suzuki VZR1800 k. den er både hurtig stor og total dejlig at køre på.
    Godt købt. gå ind og kig i mit galleri.

Kommentér på:
Køb af MC

Annonce