1.378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Mest for pengene Mest for pengene

Søger hjælp til valg af MC :

Valget står mellem en "suzuki m800 årg. 2005 med powercommand , rør og KN-filter" ..... og så en standart "yamaha xvs 1100 årg 2000" . Begge cykler har kørt mellem 15.000-20.000 km . Og ca. ens i udstyr .......

gode råd modtages ...... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mest for pengene
  • #1   2. mar 2015 Er det ikke mere vigtigt hvilken en af dem du syntes køre bedst?:-)

• #2   2. mar 2015 Det har selvfølgelig også betydning Nicky.. smiley

• #4   2. mar 2015 alt under 1000ccm er øv har jeg hørt af en kollega. som har kørt på dvs mc'er

• #6   2. mar 2015 det var bare når han snakkede om chopper. hvis der skal noget flow i. men prøv dem begge, den du bliver forelsket i skal du tag. men er du en frisk fyr tager du bare begge smiley

• #8   2. mar 2015 Kommer vel an på hvad de koster ?

• #9   2. mar 2015 Xvs1100 til en hver tid. Der er så meget mere mc over den og langt bedre kvalitet, og bedre kørenskaber og bremser. Og fuck at den intruder har powercommander osv. Få et jet-kit og luftfilter til yamahan hvis denne ikke har power nok. Og kubik på en V2 er konge. Intet kan erstatte det.

• #10   2. mar 2015 Hey Ostepops...
    Har m800'en nu smiley ... men tænkte på om jeg skulle købe det kit og sætte på , eller om jeg skulle skifte til 1100'en ........ kunne være flabet med 2 cykler , men det er der sgu ikk økonomi til... smiley

• #11   2. mar 2015 Let spørgsmål. XVS har større motor og vejer mest, så der får du mest for pengene

• #12   2. mar 2015 På alle måder Yamaha`en, bedre kvalitet og en flottere MC! Suzukien er måske lidt mere moderne retro i sin stil, hvor Yamaha`en er mere plain oldschool - Sidstnævnte kan jeg personligt godt lide, men det er jo en smagssag!

Som andre er inde på, så kan alle de ting der bliver nævnt af 3. part herinde, være komplet ligegyldige, hvis den ene Mc bare føles bedre når du sidder på ryggen af den! smiley

• #13   3. mar 2015 Valget, kommer jo også an på kørestilen. Behovet, Om det skal være et transportmiddel, til og fra arbejdet. Hvor mange km du tilbageligger om dagen, på ryggen af maskinen. Eller vurderet ud fra om det skal være det rent hygge. Hvis man skal køre mange km, pr. dag. Kan det godt være hårdt, at skulle ligge ind over tanken, frem for at skulle sidde mere ret op.

Prøv noget forskelligt inden du tager valget af maskine, det kunne være at du vælger noget helt andet, end du først havde tænkt dig. Det var i hvertfald den fejl jeg selv gjorde, da jeg købte min første maskine.

• #14   3. mar 2015 Jeg kender 3 personer der har 1100'eren og de er alle sammen på udkig efter en ny cykel. Trods den større motor føles den tilsyneladende sløv og og kedelig. Hvis jeg var dig ville jeg helt sikkert prøvekøre begge maskiner før du beslutter dig!

• #15   9. mar 2015 Så slutter Jeg denne tråd. ..... det skal være

SUZUKI M 800.... ??

• #17   9. mar 2015 Har en m800 ...... men gik og legede med tanken om og skifte til Dragstar 1100....
    Det har jeg så fundet ud af at jeg ikke skal... er slet ikke færdig med og køre m800... smiley

Go sæson til jer alle... smiley

Kommentér på:
Mest for pengene

Annonce