{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Racercykel til pige? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG. smiley

Damen har besluttet sig for at få sin egen racercykel efter at have kørt lidt på min, og siddet bag på nogle år. Hun vil gerne have en lille racercykel i 600c klassen af en model fra omkring 2005 og opefter.
Hun er ikke så stor, og ønsker ikke at komme til at se lille ud på cyklen. Altså der skal ligesom være symetri mellem hende og cyklen. Tingene skal passe sammen. Personligt synes jeg ikke det gør så meget, men det er hendes tanke. Hun føler hun ser lille ud på min ZX6R årg. 2008, men altså hun kan godt nå jorden...
Så hvilken fabrikat Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda osv laver en lille racercykel i 600c klassen som er fræk at se på, men ikke er så "stor" i fysiske dimensioner.
Umiddelbart tænker jeg Suzuki GSXR... Synes den er mindre de gange jeg har holdt ved siden af den på min egen cykel. Men ved sq ikke...
Og ja, jeg ved godt vi bare kan tage ud og kigge på modellerne ved forhandlerne, men det kunne jo tænkes der sad én her på MCG der lige vidste at netop den model er lidt mindre end de andre i samme klasse. Så vi havde noget at gå efter.

På forhånd tak. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racercykel til pige?
Kommentér på:
Racercykel til pige?

Annonce