{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VÆRKSTED ?
  • #1   23. feb 2015 Har brugt Oktan MC et par gange (Tidl. Søborg MC). De er flinke nok, og ikke overdrevet dyre.

Ellers må du til Jylland, der er timelønnen det halve;)

• #3   23. feb 2015 uden noget pis.

Det tror jeg ikke kan lade sig gøre, desværre .

mvh

• #4   23. feb 2015 Ha ha Busa .......... står det så sløj til på øen ??

• #5   23. feb 2015 Har brugt mc hjørnet i hillerød flere gange - har endnu ikke haft problemer med dem smiley

• #7   23. feb 2015 #4
    ja til det spørgsmål, desværre .

mvh

• #8   23. feb 2015 Hmmm ....... D da skidt

• #11   23. feb 2015 Fik en kanon god behandling af Bo sidste forår.
    http://www.bos-mc.dk/
    Han har værksted hjemme på sin gård, og henter og bringer dig gerne til den nærmeste station. Han er pisse flink, ærlig, og har gode priser....man skulle sgu næsten tro han var jyde.

• #12   23. feb 2015 mc hjørnet bliver reklameret som et godt værksted? Hold dig fra dem.. måske 2% er glade og har gode oplevelser, resten 98% har kun haft dårlige oplevelser inkl. mig selv. arrogante nar, den ejer er...

• #13   23. feb 2015 Tror det handler meget om hvem man ser sig god på. Men Henrik i Slangerup har jeg haft positive oplevelser med. Jeg et generelt også glad ved Aagesen, men det er mere pga deres effektivitet i at skaffe stumper.

• #14   23. feb 2015 Synes ham bo i Frederiksund som Martin nævner lyder lige som en mekanikker jeg søger , jeg prøver at kontakte ham (-;

http://www.bos-mc.dk/

Tak alle sammen indtil videre (-:

• #15   23. feb 2015 Har også brugt Bo's skide flink - men det var lidt for langt, at gå til nærmeste station - ved ikke om han er flyttet sidenhen, det er et par år siden.
    Men hvis jeg vidste han hentede og bragte til nærmeste st. så ville jeg have brugt ham igen - og vil jeg nok også, hvis der er noget med mc'en i dette år.

Men Elias - kan jeg høre, evt i pb, hvad der er sket? Eller har du bare generelt haft dårlige oplevelser?
    Ved ikke om jeg har snakket med ejeren eller hvem det var - men de har altid været flinke og imødekommende og lavet hvad de skulle, hverken mindre eller mere .... Men nu må vi se, skal snart hente min Z750 fra vinteropbevaringen - lad os se hvad det løber op i smiley

• #16   23. feb 2015 Jeg har altid brugt en mekanikker ude på Amager men han er desværre død . Jeg har nu købt en anden nyere r6 som jeg vil have gjort sommerklar indenfor nærmeste fremtid.... Men hvis ham bo bor ved værkstedet kan man måske få lov til at aflevere den i en weekend og få en kammerat til at hente mig.... Vil hellere have en ordentlig mekanikker selvom det kan være lidt besværligt (-:

• #17   24. feb 2015 Han bor midt ude på landet , men forholdsvis tæt på en togstation, og han henter og bringer gerne.
    Han kører, så vidt jeg husker, selv baneræs, så mon ikke han kan skrue i din R6'er smiley

• #18   24. feb 2015 Jeg har kun éen erfaring med en "mc butik på et hjørnet".... Stod på djævleøen med et smadret baghjuls leje, det blev skiftet på "hjørnet"... Da jeg kom hjem på fastlandet igen efter 350 km var den helt gal igen, da jeg fik det adskilt kunne jeg så konstatere at de havde monteret et mindre leje, og de havde så "fyldt" afklippede søgerblade limet i med noget der lignede locktite ned imellem nav og leje for at det kunne sidde fast.... Efter kontakt med værkstedet med klage over det fik jeg besked om at bare komme over med cyklen igen så ville de lave det rigtigt... De får ikke besøg af mig igen, og vil absolut ikke anbefale den pågældende til nogen efter sådan en omgang klyt !

• #20   24. feb 2015 Mikkel som du kan se er jeg ikke alene med den oplevelse, jeg og mange andre har gentagende gange skrevet vores klager her på forumet, så medmindre du lukker øjnene i, burde du allerede have læste dem. smiley Ellers lav en hurtig søgning på mc hjørnet her på forumet. Det er nok det dårligste omtalte værksted i landet, måske med undtagelse af brdr jensen.

• #21   24. feb 2015 Nå for filan - ja må have været på med lukkede øjne så!
    Men så håber jeg ikke der er nogle problemer med min når jeg får den - og så må jeg vende tilbage til Bo smiley

• #22   24. feb 2015 Hmmm det er alligevel svært lige at give et værksted min tillid når jeg læser de historier ??

• #23   24. feb 2015 Hvad angår mc hjørnet så ja, hr Harms er en tåbe af rang! Hans mekkere i værkstedet plejer dog at være ret gode at snakke med. Men jeg har også kun haft fat i dem hvis jeg manglede lidt special beslag eller skruer.

Kommentér på:
VÆRKSTED ?

Annonce