{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

MC Ferie {{forumTopicSubject}}

Hey.....
Min familie og jeg er alle mc hoveder..
Og nu er vi ved at planlægge en god mc ferie ca.3 uger.
Vi snakker om forskellige lande både usa, island, eller bare syd på.
Jeg ville hører om der var nogle der havde nogle gode tips, steder, lande osv.
Vi skal have børn med, men alle er bagsæde alder..

Hilsen TJ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC Ferie
  • #1   22. aug 2006 Når nu i alle er mc hoveder, så er der kun et sted der tæller................Camping Moto i sydfrankrig.....stedet KUN for mc folket....

søg på det herinde der er flere af os der har været der, incl. undertegnede.

og jeg er ved at planlægge tur dertil igen næste år med kæresten bagpå....

MVH
    Kenneth

• #2   22. aug 2006 Island ... er kun muligt på offraoder ... har dog ikke kørt mc der men 4 hjuls trækker masser af gange. Island er en flot flot oplevelse, dog er der vejret at tage hensyn til ... ikke lige det fedeste mc vejr , regn med skulle køre igennem diverse små søer og floder på veje der er skyllet væk.

USA ... hvem tager derover frivilligt ?

Nej så tag en tur rundt i sydfrankrig, start med camping moto og kør videre af den gamle napoleons rute videre til Nice og Monaco ... Det er "hyl" kan jeg love dig. Når man er træt af Frankrig og eller Italien omkring Nice området kan man lade turen gå tilbage gennem østrig og søføli lige den legandariske rute til Gross Glockner. I byen lige før er der alle tiders mc venlige hotel.

Ja find selv på mere ....

• #3   22. aug 2006 hey usa er sku ik værst har lige været der 6 uger . men dog i bil da vi var 5
    men det er sku stort.

• #4   22. aug 2006 japan

• #5   22. aug 2006
    Det lyder spændende - hvis du vil slippe for at planlægge selv skulle tage at tjekke det mc rejseburea der hedder tror linket er www.biketours.dk

Ellers har vi lige været ved Rhinen og det var bestemt ferien værd vi var ved Rhüdesheim, ved Lorelai klippen.

• #6   22. aug 2006 Jeg kan se der stadig er pladser på New Zealand turen til januar, det er så på lejede harleys men det lyder også meget spændende. www.biketours.dk

Vi har rejst med dem et par gange og det er udemærket. Jeg har dog kun været med på ture på egen mc. Men min kæreste har været i USA med dem på lejet harley, det var en rigtig god tur. Men det koster selvfølgelig...

• #8   22. aug 2006 Mig og en kammerat har planer oma t køre op gennem england til scotland til sommer..

Kommentér på:
MC Ferie

Annonce