2.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Rasmus F
Rasmus F
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55

Kawasaki LTD 454 fra '86 Kawasaki LTD 454 fra '86

Hey folkens

Jeg ville bare lige høre om i har nogen erfaringer med sådan en cykel? Er det noget der bare virker eller skal man holde sig væk?
Har hørt at den egentlig ikke skulle ha været solgt i europa, så er det overhovede muligt at finde reservedele til den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki LTD 454 fra '86
  • #1   21. aug 2006 hej rasmus.
    jeg er den lykkelige ejer af LTD454 og jeg har absolut kun positivt at sige om den.
    Mange af dem som jeg har kørt sammen med, på større maskiner er også blevet positivt overrasket.

Smag og behag er gudskelov forskellig, men det jeg faldt for var det ægte chopper look kombineret med en kvik motor og nogle fantastiske køre egenskaber.

Der findes i USA et debatforum kun for brugere af LTD

http://ltd454.proboards41.com/index.cgi?

klik ind og se hvad de mener om den.

Du er velkommen til at sende mig en mail på: gin@get2net.dk og høre mere hvis du har lyst.

Gert
    PS: Min er også en 86'er og jeg har i år kørt 7500 km. på den med minimum af problemer.

• #2   21. aug 2006 kan da lige tilføje at reservedels forsyning i Europa ikke er noget problem.

Cyklen har været solgt i Tyskland som model EN450, godt nok droslet til 34HK

• #3   22. aug 2006 masser af reservedele ved klasmo-bike.de

• #4   1. okt 2006 Hej
    Jeg er lige blevet færdig med at samle en Kawasaki LTD 454. Den kører helt fantastisk. Så den skal man ikke være ked af at springe på.
    Per

Kommentér på:
Kawasaki LTD 454 fra '86

Annonce