{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha FZR 600 ryger.
  • Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 37
    #1   9. feb 2015 Lyder som karburator rens, tjek evt toutube for at se hvordan.! Rensede mine, det tog mig ca. 2-3 timer for alle 4 stk. Er ikke så synderligt svært, hvis du kan skrue selv. Jeg tog en del foto's for at være sikker på hvor div slanger og kabler sad.!

• #2   9. feb 2015 Okay, men har det til grunde at den ryger?

• Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

#3   9. feb 2015 Der kan forekomme røg hvis det ene gasspjæld hænger og den derfor får for meget benzin i den ene cylinder, røgen vil være grå/sort.! Og den dårlige motorgang får mig til at tænke på en stoppet dyse, eller nogle af hullerne på strålespidsen. Vil ikke garantere at det er problemet, men der er urenheder i benzinen som laver aflejringer i karburatorerne, så uanset om du har benzinfilter på, er det ikke ualmindtligt at rense karburator for hver 30-40.000 km. Men det kan ikke skade at rense dem.

• Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

#4   9. feb 2015 Det kunne også være så meget andet som toppakning, stempelring/ stempel, en brandt ventil osv. Men jeg ville starte med det nemme/billige og så bruge udelukkelses metoden

• #5   10. feb 2015 Tusinde tak Mikael.

Er der noget bestemt rens du bruger? Vh

• Mikael C
    Mikael C Tilmeldt:
    jan 2015

#6   10. feb 2015 Div. Bil og motorcykel butiker sælger noget der hedder karburator rens eller lign. På spray, men husk at rens dem udvendigt inden du skiller dem ad, da det ville være ærgeligt at trække skidt med ind, der brugte jeg alm. Benzin og en tandbørste. Skil evt. En af gangen ad, så du kan se hvor skruerne osv skal sidde, og vær meget forsigtig med at afmontere pakninger, da de sagtens kan bruges igen, medmindre de er knækkede eller revnede. De sidder også en stor gummimembran i toppen du også skal være obs på sidder korrekt, der skulle gerne være en slisse eller mærke et sted.

• #7   10. feb 2015 Super. Tak for det Mikael smiley

Kommentér på:
Yamaha FZR 600 ryger.

Annonce