888 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Blink relæ"
Blink relæ Universal?
Min Honda CB450 fra 72 er holdt op med at blinke. Jeg har tjekket forbindelser og kontakt, så jeg antager at det er relæet den er gal med. Et originalt kan ikke umiddelbart skaffes, tænker der må vær...
Min Honda CB450 fra 72 er holdt op med at blinke. Jeg har tjekket forbindelser og kontakt, så jeg antager at det er relæet den er gal med. Et originalt kan ikke umiddelbart skaffes, tænker der må vær...
Skrevet af: Bjarne S - 13. nov 2021
Blink relæ
Nogen der ved hvor blink relæet befinder sig på en m900 fra 94? Den vil ikke blinke og sikringen er ikke gået. Nu er alle 4 blinklys kommet på, så den burde da blinke.
Nogen der ved hvor blink relæet befinder sig på en m900 fra 94? Den vil ikke blinke og sikringen er ikke gået. Nu er alle 4 blinklys kommet på, så den burde da blinke.
Skrevet af: Jens E - 17. mar 2012
Led blink relæ
Hey alle. Har købt mig et led relæ blinklys men den vil kun blinke tilvenstre foran og til højre bagved uanset hvad jeg trykker. Hvad er fejlen?
Hey alle. Har købt mig et led relæ blinklys men den vil kun blinke tilvenstre foran og til højre bagved uanset hvad jeg trykker. Hvad er fejlen?
Skrevet af: Sebastian G - 11. maj 2019
Spar penge på din forsikring
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 77
Her sidden den på r1 årgang 98
Det kunne være de ikke havde flyttet den siden, dog tvivler jeg
Ved ikke med de nyere
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.009
Blink relæ