{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

Snydt igen igen {{forumTopicSubject}}

Gammelt indlæg:
"""Ja, så kommmer den endelig (håber jeg) min første cykel. Efter planen skal jeg hente den lørdag 14 dage. Hvis alt går vel, skal jeg ned at hente min "begynder" cykel. Det bliver en Aprilia RSV 1000. Glæder mig vildt til at blive oprettet herinde. Jeg er dog blevet skuffet så mange gange, at jeg nu kun håber at det lykkedes. Er der nogen med erfaringer vedr. Aprilia. Hvad skal man kikke efter, hvor har den sine svagheder henne. Håber på lidt tips inden min kammarat og jeg tøffer ned efter den.

NB: det er en model 2001"""

DAMN (undskyld jeg bander) men.....
Alt var på plads, vennen var klar til at køre næste lørdag, pengene var i kassen og aftalen på plads.

Men så får jeg idag en e-mail "undskyld men der har lige været en og afhente Apriliaen"

Det minder mig om dengang man var "knejt" og ens forældre havde glemt at købe en gave til ens fødselsdag.

Er nedtrykt, men dog ved godt mod.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt igen igen
  • #1   17. aug 2006 Hvor henter du den, i tyskens land? Jeg skal nok selv hente en inden så længe. Hvilken cykel går du efter? Der er jo adskillige versioner.

Nu det er så sent på sæsonen kan det måske godt betale sig at vente på den rigtige.

Millen er en god og driftsikker maskine. Det er bare at tjekke den sådan generelt, og så er det en fordel hvis du får noget gejl med. Fedest er det at få en R, men også gerne med anden skorsten og indsugning, Powercommander og så videre.

• #3   17. aug 2006 Hej Marc

Jep det var i tyskland, hvad søger du selv efter...

Måske vi kan hjælpe hinanden, bor ikke så langt fra dig (Brande)

• #4   17. aug 2006 UPS!

Jeg går efter Aprilia RSV 1000 Mille, årgang 2001-2003, 0-10.000 km. Gerne i rød >8)

• #5   17. aug 2006 hvis du har hentet i Tyskland, så har du forhåbentligt købt en Mille R!
    Det kan ikke svarer sig at "nøjes" med en standard mille, da afgiftforskellen på dem er MEGET lille! Dete r max et par tusinde. Og få de tusinde får du altså det vilde udstyr oveni, Lettere fælge og komplet öhlins! Det er kræs
    tjek min profil, har selv hentet en mille R dernede. smiley

• #6   17. aug 2006 Så kan være det var godt den blev solgt for næsen af dig. Så kan du nemlig finde en mille R De kan købes til 5000-5500euro hvis du har en lille smule tålmodighed! Sig evt til, så skal jeg nok hjælpe med at kigge smiley

Sådan en som min amann mille, ja den kostede så lidt mere end 5500euro, men til gengæld er den så heller ikke helt standard! smiley

• #7   17. aug 2006 Hejsa Sebastian

FED CYKEL, den Aprilia der.

Jeg har ledt i næsten 6 mrd. nu. Og har haft fat i 8-10 svindlere, der prøvede at dræne min konto for penge. Var heldigvis mistroisk og kontaktede mobile.de, de advarede mig mod de kunder jeg var i kontakt med. Så er nu lidt skræmt.
    Håber jeg finder en i Tyskland, ellers må jeg have en fra DK.
    Er dog først lige ved at tage kørekort, så har jo egentligt tid nok.

NB: Er glad for dit tilbud om at hjælpe, 1000 tak

• #8   17. aug 2006 Så er du også for godtroende smiley Brug evt ebay, der er faktisk tit milelr der ryger alt for billigt!!
    Da jeg købte havde jeg kontakt med en del milel ejere. Ingen svindlere der imellem!
    Men taler også flydende tysk, og har hentet i alt 5 cykler dernede fra! Så er lidt rutineret smiley
    Prisen, billederne er det første man kigger efter! De siger alt om det er svindel eller ej. Især billeder!

MIn kostede mig 6700euro leveret på min adresse! Der sidder udstyr for over 35k på den og så er den lavet for 25k i motor smiley Så de sidste 1000k er givet godt ud smiley Den trækker også som et lokomotiv, med rene powerwheelier i 3. smiley

Til hjemttransport kan du bruge www.vilstrans.com
    De er seriøse og billige! Bruger dem selv! koster cirka 250euro leveret på din adresse uanset hvor i DK og uanset hvorfra i Tyskland

• #10   17. aug 2006 Sebastian: Det lyder satme billigt at du har givet 5500€ for din mille R. Hvor meget kommer den til at stå i når du skal have den indregistreret?

• #11   17. aug 2006 så lader vi lige være med at svine japaner cykler tak Søren H

• #13   17. aug 2006 Helt okay søren... ville bare lige nævne det.... hehe

• #14   17. aug 2006 nej har givet 6700euro for millen Christian smiley

ja tror millen er ret potentiel til powerweet! Men er på druk den weekend smiley

• #15   17. aug 2006 Heindorf: Du skal ikke være så bange for km tallet, motoren på Millen er lavet af Roatx, og jeg kender Englændere der har kørt 70.000 og mere uden problemer.

Kig eventuelt i England, jeg har hørt at det er blevet et rimelig billigt markede.

• #16   17. aug 2006 Damn - jeg ville ønske man kunne rette i sine indlæg...!!!

Roatx = Rotax (lavet i Østrig).

• #18   18. aug 2006 ved det
    ! har også haft mine overvejelser!

men den weekeend er fast hver år! Vi er en flok gutter der mødes hele denne her weekend! Så har valgt powermeet fra smiley

Kommentér på:
Snydt igen igen

Annonce