{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Rossi"
Rossi
Nu på ESPN
Skrevet af: Anders G - 12. nov 2012
Rossi
Nu på ESPN
Skrevet af: Anders G - 12. nov 2012

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rossi
  • #2   9. jan 2015 Hvad koster den smiley

• #3   9. jan 2015 Den er ikke billig kan få en ok lille MC for de kr men lidt sjov men den kan køre noget For stærkt men hvad vi henter den

• #4   9. jan 2015 Men lidt defekt så vi skal lave den vinter over og måske så få den ind som MC hvis man kan det ??? Mener en knallert / 45 der kan køre over 100 er guf for politiet

• #5   9. jan 2015 Der er mange der har gået med tanken om at få deres knalleret registreret som MC, bare søg herinde, det er et HELVEDE! der skal betales afgifter, og den skal overholde nogle andre regler osv osv..

Husk. MC knallerter som denne, bliver stoppet meget oftere end standard knallerter, og anden gang, ja der hapser de den altså, hvis den som 30'er kører over 42km/h og som 45 over (55-60??)

• #6   9. jan 2015 Ja og man kan ikke gøre noget ved det så kort sagt det er noget galt med lov

• #7   9. jan 2015 Det brugte gælde ved tun ikke standart

• #8   9. jan 2015 Grænsen for hvornår hammeren rigtig falder går ved 63,9/64 km/t for 45 knallerter.
    altså topfart.
    Bliver man målt i fart og får en fartbøde for den fart man kørte med, så får man klip for at overskride 30% af 45,0 km/T uanset at det er en 50/60/70/80 zone man kører i

Min erfaring er at politiet ikke gør noget ved 45knallerter generelt.
    Som regel er 45-knallerter også noget mere kontormus/kedelig at se på.
    Jeg har dog også selv haft nogen frisk-ung-dreng-pangfarvede 45knallerter jeg næsten altid kørte de 60 de kunne køre på. Der blev jeg nok stoppet 30% så ofte som hvis jeg havde kørt 40-45 kmt på cykelstien.
    Jeg havde også en mc-lignende knallert45 som kunne køre 100 og lød godt.. For godt.
    Den blev jeg kun stoppet på da jeg lå ind over tanken og kørte 80-85 i en 60zone forbi en mandskabsvogn, og en gang jeg passerede en civil vogn for bus-grønt højre om ham i busbanen.

Det var før der kørte patruljer rundt med rullefelt (som ofte kan komme til stedet inden for 20 minutter og foretage en måling af knallertens topfart).
    Men mit indtryk er at idag som dengang er de tøvende med hvis ikke de helt glemmer at skrive en for konstruktive ændringer.

Man har jo kørekort og de fleste betjente er udemærket klar over at det er en rigtig lortelov de håndhæver på det område

• #9   9. jan 2015 Hvorfor betale så meget for en fucking knallert?

Man skal jo kigge sig over skulderen konstant hvis den kører for hurtigt. Totalt spild af penge.

• #10   10. jan 2015 Nu har jeg ikke sagt hvad jeg gav for den !!! Og syntes den er sjov

Kommentér på:
Rossi

Annonce