{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.875 visninger | Oprettet:

Bikes and Parts, igen, igen .... {{forumTopicSubject}}

Nogen husker måske min historie. Købte fabriksny mc hos Bikes and parts tilbage i februar, men fik desværre leveret en uden fabriksgaranti og servicehæfte. Den danske importør har meddelt mig, at maskinen er solgt fra en forhandler i udlandet til Bikes and Parts, og derved bortfalder garantien. FDM's juridiske afdeling bekræfter, at sådan er reglerne. Jeg skrev en forhandler anmeldelse på DMCN. Prøv så lige at se Bent's uforskammede svar på:

http://www.dmcn.dk/

Jeg behøver vel ikke at nævne, at jeg ikke har modtaget noget som helst. Firmaet har lovet mig garanti-papirer adskillige gange, men intet sker.

Hold dig fra det firma, det er dybt useriøst!

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bikes and Parts, igen, igen ....
  • #1   16. aug 2006 Dvs. du har STADIG ikke fået det???

  • #3   16. aug 2006 Ja, det vil sige, at jeg stadig ikke har fået det .... !!

    Jeg har haft FDM koblet på, men der er ikke rigtig noget at gøre ved det. Uærlige-Bent svarer ikke på nogen henvendelse overhovedet. Dermed er der kun en retssag tilbage, og det kan kun betale sig, hvis der rent faktisk bliver brug for garantien.


  • #4   16. aug 2006 Tag du ham her i hånden og få jer en øl og snak om "ærlige-bent"
    http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=9614

    Håber ikke du får brug for din garanti. Men under alle omstændigheder har du vel ifølge købeloven 24 måneders reklamationsret...


  • #5   16. aug 2006 uha da da da ------ har været der

  • #8   16. aug 2006 må desværre også tilslutte mig her... har en meget uheldig oplevelse med manden og hans forretning, har beskrevet denne historie før her på mcg. Hold jer fra den forretning.

  • #10   16. aug 2006 Jeg håber ikke, at mine skriverier opfattes som udhængning eller tilsvining, da dette bestemt ikke er meningen.

    Det var en slags følelsesladet tanketorsk at bruge øgenavn omkring firmaets ejer.

    Mit indlæg har alene det formål at advare andre om samhandel med nævnte firma.

    At skrive læserbreve (her og andre steder) og måske være medvirkende til at firmaet evt får færre kunder end de ellers kunne have haft, er faktisk den eneste mulighed jeg og andre har. Forbrugerorganisationer mm kan jo ikke, med nu-gældende lovgivning, hjælpe.

    Jeg håber bestemt ikke, at den slags indlæg fremover skal censureres bort, da useriøse firmaer derved vil får endnu større spillerum.

    Tak fordi i læste med, tak for kommentarerne, det luner at jeg ikke føler mig helt alene .......

    Mvh.


  • #11   16. aug 2006 Mikkel: TAKKER!!!! Men Strada har vist ikke helt forstået reglerne/retningslinierne for visse personerne må med hans tilladelse godt svine andre til og hænge andre ud, hvis bare de er lidt sære ifl. hans eget udsagn, så det ok!!! men det er jo også en af hans "venner", så pyt med andre..

    Jan A og Stephan C: Håber i får hvad der er jeres ret..

    Mvh Charlotte


  • #12   16. aug 2006 Bent har da tydeligvis fået noget galt i halsen her!
    Især i tilfældet med den GT650 står det slemt til. Svaret til Stephan på dmcn virker jo nærmest som om, at det er stilet direkte til Stephan, og at han håner ham.

    Man kan jo blot oplyse Bent om, at der er og SKAL være 2 års reklamationsret på alt hvad han sælger, uanset alder på cyklen ! Han kan IKKE fraskrive sig dette!

    Jeg har selv hørt flere skrækhistorier, som oftest handler om at deadline klipper fuldstændig.

    Han burde være forretningsmand nok til at holde sig til fakta, og beskrive den konkrete sag på en sådan måde, at ingen føler sig trådt på, og tilmed svare på det han bliver "anklaget" for.

    Jeg er glad for, at sider som DMCN findes. Gid der bare var flere der ville bruge den.


  • #13   16. aug 2006
    charlotte (amager) s .

    jeg sidder nu og er ret forvirret pga dit indlæg i denne tråd .
    hvad er det helt du mener med strada . jeg ser da gerne et link til det du der påstår .

    jeg er af den opfattelse at strada gør sit bedste for at sotere i de indlæg der skrives herinde .
    han er en af de mere synlige/on-line hjælpeadmins på siden og det gør ham til syndebuk for mere end han har fortjent .
    tag dog og sæt pris på det arbejde der ligges i at være hjælpeadmin (når det gøres på en ikke politiagtig måde)

    syntes sku nogen gange folk bør tænke en gang mere inden de taster .


Kommentér på:
Bikes and Parts, igen, igen ....

Annonce