{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Forsikringsselskaber erfaring {{forumTopicSubject}}

Hej vil lige høre jeres erfaring med Codan vs Topdanmark da jeg overvejer at flytte ikke fordi jeg er utilfreds med top overhovedet men har bare fået et bedre tilbud hos Codan dæknings mæssigt prisen er ca det samme og kan se de ca får samme bedømmelse på trustpilot men ville være ked af at flytte hvis der er mange der er utilfreds med Codan smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringsselskaber erfaring
  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #1   9. dec 2014 har haft begge og det er hip som hap

• #2   9. dec 2014 Som Kasper skriver, de er lige Gode/Dårlige, så gå efter prisen smiley

• #4   9. dec 2014 De er to af de store og velrenomerede selskaber på markedet, så ingen grund til bekymring, jeg plejer at kigge på hvor mange der klager, det giver et fingerpej om hvor meget man kan forvente at skulle slås med dem når man har en skade. Iflg. statistikken for 2013 har Top lidt flere klager end Codan, de har til gengæld også en større kundeandel end Codan, så det er forventeligt. statistikken kan ses her: http://www.ankeforsikring.dk/Statistik/Selskabs_statistik/Hus_indbo_bil_mv/2013.aspx

• #5   9. dec 2014 Føler mig selv røvrendt af TopDanmark, så dem ville jeg ikke være specielt bekymret over at forlade hvis jeg var dig.

• #6   9. dec 2014 Jeg har gode erfaringer med FDM forsikring og TopDanmark. FDM er gode til bil og TopDanmark er bedre til MC.

• #7   9. dec 2014 Nu er jeg i Top DK og jeg har rykket alle mine forsikringer og så var de det eneste selvskab der kunne give en nystarter en mini racer til under 4k i ansvar, gir 1700 ved Top DK, og jeg er fuldt ud tilfreds med service samt der er nogle flinke medarbejdere der altid.

• #8   9. dec 2014 Glem alt om Topdanmark. De er alt for dyre. Har selv lige sparet 5000kr. (på motorcykel) om året ved at skifte. De fik chancen, men de ville ingenting, selv om jeg havde været kunde siden 1988. De var endda meget overlegne at snakke med.

• #9   9. dec 2014 Red Lion,
    Hvilket selskab har du cyklen i?

Jeg har haft gode oplevelser med Mondux med både pris og service.

Tryg prøvede at b*lle mig i r*ven, da jeg forhørte mig på mc forsikring hos dem. Det resulterede i, at jeg flyttede hele pivtøjet. Og jeg havde ellers været kunde i over 10 år hos dem...

• #10   9. dec 2014 Henrik. Det er IDL forsikring.

• Christian E
    Christian E Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #11   9. dec 2014 Jeg bruger nem forsikring.

Super service og gode priser

• #12   9. dec 2014 Har kun positivt at sige om topdanmark. Incl prisen og især servicen......

• #13   9. dec 2014 Topdanmark virker dyre synes jeg.

• #14   10. dec 2014 Hvorfor bliver folk ved med at snakke anbefalinger af forsikring ud fra de priser de får? Som det har været oppe mange gange før kan den enes pris IKKE sammenlignes med den andens. Der er så mange faktorer der spiller ind på hvad du får af pris på forsikringerne (bl.a. om selskabet er interesseret i at have dig som kunde!).

Jeg har selv et af de store som af mange her bliver skældt ud pga prisen, men det er absolut det billigste sted (med den dækning jeg vil have) jeg har kunnet finde. Jeg bruger ca 1-2 timer en gang om året på at ringe rundt til alle de interessante selskaber og skifter derfor relativt ofte.

Det der har været helt tydeligt for mig når jeg har fundet priser er, at nogle er billigst når du ikke har så stor erfaring (status), mens andre er billigst når du nærmer dig elite-status. Det er specielt i de første par år man skal være meget opmærksom på priserne idet "stigen" er meget forskellig hos de forskellige selskaber.

Når det er sagt, er det ikke altid at det kan betale sig at have så skarpt fokus på prisen på de enkelte forsikringer, men kig på en total-pris!

• #15   10. dec 2014 Jeg er også igang med at skifte forsikring, og meningen var at jeg ville skifte til GF-forsikring men det har tage dem 3 måneder at komme med en pris på hus forsikring, og mener der var noget der skulle laves om, Så nu ender det nok med jeg skifter til Tryg.

• #16   10. dec 2014 Jeg synes Codan er dyre. Men hvis du allerede har fået en god pris tror jeg Codan er bedst når skaden er sket. Jeg har selv fået en fin og hurtig behandling ved dækning af mc udstyr og hører også fra andre at man ikke skal bøvle med dem når der skal udbetales.

• #17   10. dec 2014 Prøv at snakke med ETU forsikring, dem har jeg, sparede 8K om året, ved at flytte fra Alka!

• #18   10. dec 2014 FDM forsikring kan varmt anbefales.

• #19   10. dec 2014 Phillip L, tak for linket, meglt nyttig. LB (Mine) virker some en af de værste.

Tim

• #20   10. dec 2014 #14
    PRØV nu lige og læse hvad mit spørgsmål er prisen er næsten den sammen men hos Codan er jeg væsentligt bedre dækket så mit spørgsmål er jo om nogen har erfaringer med de 2 selskaber når de skal til at punge ud især Codan da jeg ikke selv har haft problemer med top

• #21   11. dec 2014 Har også FDM til bil, men de kunne slet ikke komme med en fornuftig pris på
    1000 ccm mc forsikring. Topdanmark har jeg haft men de faldt også igennem med alt for dyr pris. Endte med Mondux forsikring til 5300 om året for kasko+ansvar.

Kommentér på:
Forsikringsselskaber erfaring

Annonce