{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Refleks - Rund eller firkantet ?
  • Rasmus R
    Rasmus R Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 20
    #1   7. dec 2014 Det er jeg ret sikker på er lige meget. smiley Bare det er en godkendt refleks.

• #3   7. dec 2014 Da jeg havde min til syn, og havde klistret en på med dobbeltklæbende tape, var han mest interesseret i at den var godkendt. Form og størrelse var han ikke interesseret i - men som nævnt må den ikke være trekantet smiley

• #4   7. dec 2014 bare den ikke er trekantet.. satte en fra en cykel på, mellem nummerplade og nummerplade holder og spænde den fast og synet var mcen. hjem og løsne nummerpladen og ud med refleksen igen.

• #5   7. dec 2014 Hej
    Det er vel egentligt ret smart at have en refleks bagpå, hvis man nu suser af sted i mørket, og pæren i baglygten springer, jo ikke sikkert man opdager det lige med det samme.

• #6   7. dec 2014 tager sku chancen. og håber på led baglygten ikke smutter. refleks er lidt for meget banjo for mig..

• #7   7. dec 2014 Hvordan kom banjoen ind i billedet, pyt nok bare mig der ikke forstår de nymodens udtryk. smiley

• #8   7. dec 2014 Ok, super.............Jeg prøver med den runde jeg har. smiley

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #9   7. dec 2014 Det der med at pille noget af efter syn... Hvor længe tror i der går før vi får periodisk syn på mc'er?
    Desuden er det vel en god ide, hvis baglygten ryger som det nævnes, en ting er hvis man selv er ligeglad, men tænk på ham/hende der hamrer op i dig når du holder stille og skal svinge, her kan han slet ikke se dig fordi du også har pillet dit blinklys af...

• #10   7. dec 2014 uha jyden..er der nogen der har pillet blinklyset af deres cykel, eller sagt de har gjort det?? nu kan man jo ikke lige se hvad du køre på, fordi du ikke engang har oprettet en mc herinde.. men rart at vide der er en der køre med reflex bagpå og har standart udstødningen på og altid køre 80 på landevejen.. gid det var mig, der var så lovlydig altid..

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #11   7. dec 2014 Det her forum er åbent, dvs. alle kan læse med og der har været foreslag om periodisk syn før, det her er så benzin på bålet, jeg spiller ikke hellig, men ja jeg har refleks bagpå, det er der i indbygget i mange originale lygter.
    Vi på mc er allerede at resten af befolkningen at betragte som nogle "motorbøller" der er ingen grund til at give dem ret.

• #12   7. dec 2014 en bøde på 1000 kr for en maglende reflex til en 20er smiley smiley

• #13   7. dec 2014 oplever flere der køre ud foran mig end der er folk der er ved at køre op i mig.. min cykel er lavet om, så jeg syntes den er lækker.. så satser på at fortsætte uden reflex de må nøjes med reflexen i nummerpladen, hvis min led baglygte svigter, men det tror jeg ikke på den gør.

• #15   7. dec 2014 syntes det er i orden michael... det koster lidt når det skal se ud som man gerne vil have det til

• #16   7. dec 2014 jeg tror jeg skal til at køre med min gule vest

Kommentér på:
Refleks - Rund eller firkantet ?

Annonce