4.621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

leje af mc i Malaga/torremolinus leje af mc i Malaga/torremolinus

hej alle i søde og dejlige mennesker.
Vi er 2 der er ved at planlægge en tur til Malaga i januar måned. Er der nogen inde i dette super dejlig forum der har nogle erfaringer med leje af mc i Malaga. og nogle fede ruter i området og nogle must see ting.
Vi har lejet hotel i Torremolinus og det vil være super hvis der er nogen der har prøvet at leje mc i denne by, og vil det være en fordel at leje hjemmefra eller er det lige så godt at gøre det dernede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  leje af mc i Malaga/torremolinus
  • #1   7. dec 2014 Grenada fæstning og broen/byen Ronda husker jeg som must see

• #2   7. dec 2014 Jeg ved intet om leje af MC i Malaga. Tjek dette område ud, det er ganske vidunderligt at køre rundt i. Hvis du er heldig finder du vandfaldet med bademulighed. Kan ikke huske hvad det hed

https://www.google.dk/maps/place/Parque+Natural+Montes+de+M%C3%A1laga/@36.841896,-4.366791,10z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0xcc6c771ac30ccfaf

• taageaage
    taageaage Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 18
    #3   7. dec 2014 Der er en fastboende dansker i området. Han udlejer mc m.m. Se evt på mctc.dk

• #4   7. dec 2014 Det er Frank Jensen som bor dernede.
    http://www.biketravelspain.com/dansk/

Jeg var dernede i februar med konen, hvor vi lejede to 600'ere. Alt for lækre veje der bare er som skabt til MC.

Kan kraftigt anbefale Setenil de las Bodegas, virkelig hyggelig by og rigtig gode veje derhen. Alle veje omkring Ronda er fede, brede og med gode sving. Hele vejen rundt om nationalparken "Parque Natural Sierras de Tejeda" kan man køre på små bjergveje med flere hundrede sving.

Ellers så ring til Frank og hør om ikke han vil give nogle gode rutebeskrivelser med, hvis du lejer cyklerne hos ham.

• #5   7. dec 2014 Som torben A skriver,så skal I tage til Grenada og se Alhambra, der er en gammel maurisk fæstning. Den får nærmest alt af den slags til at ligne pjat.

Så er der ikke så langt derfra Ronda, der er en mellemstor bjergby som ligge på begge sider af an fantastisk kløft. Utroligt smukt I ronda cirkulerer alt omkrig tyrefægtning, selv om du eventuelt ikke ser tyrefægtninge, så benyt lejligheden til at se på verdens største arena!!!!

Forretsten - muligvis kan man ikke sætte sig ind i tyrefægtningen som blodsport - men som menneskets leg med døden - der kan vi alle forholde os til den!!!!

Lige en advarsel; Begge steder er bjergegne, der kan være ret kølige - for ikke at sige pissekolde I forsommeren var der frostvejr begge steder!

• #6   7. dec 2014 Forresten:

Du kan leje både biler, mc og scootere lokalt, og det er yderst sjældent en fordel at leje hjemmefra!!!

Husk lige, at en bil oftest er bedst i bjergene, der kan være ret koldt!!!

Og pas på Gibraltar, det kan være et helvede at få en bil derfra! Men stedet, det bør opleves!

• #7   8. dec 2014 en tur til gibraltar skal man også prøve

• #8   8. dec 2014 lige pt og det sidste års tid har engelskmændene og spaniakerneværet meget på kant med hinanden. Det betyder at spanierne i lang tid har splittet hver eneste bil i atomer ved udrejse fra Gibraltar -det tager en h....... tid. Sæt bilen udefor og tag bussen ind i stedet!

• #9   8. dec 2014 men betyder vel ikke så meget når vi er på mc, smiler... men vil det sige at det er masser af steder hvor man kan leje mc og vi derfor ikke behøver at køre det hjemmefra, ??

• #10   8. dec 2014 Ja, og I kan bestemt regne med at det bliver dyrere hjemmefra!!!

De spanske strissere/toldere er nok lige så pilfngrede med en MC som med en bil!!!

• #11   8. dec 2014 Jeg kommer selv fra Fuengirola (Malaga) og turen fra Marbella til Ronda er bare super god.. Flot natur, perfekte veje med masser af fede sving.. Jeg ved at motomercado i Fuengirola lejer motorcykler hvis i vil køre selv. Eneste ulempe er 1000 euro i depositum, som man godt nok får tilbage; men...
    Se linket: http://www.rentabike.org
    Jeg vil forslå at tage den nye motorvej op til Marbella. (mod betaling) Den gamle langs kysten er alt for trafikeret og farligt.

• #12   8. dec 2014 Forrsten... Ikke fordi jeg er spaniaker som Knud kalder os..Men personligt synes jeg ikke der er noget særligt at se inde i Gibraltar. Det ligner næsten en helt almindeligt spansk by. Og som der også bliver sagt... Det tager en evighed at komme ud, medmindre du er til fods.. Og hvem gider lige at gå rund i Gibraltar, når man kan køre på motorcykel og se meget andet. Hvis i alligevel er kørt hele vejen til Gibraltar, kan i lige så godt køre en smule længere og køre ind i Portugal. (Algarve kysten)

• #13   8. dec 2014 Jesus Christ: Jeg satser ydmygst på din tilgivelse:-)

The Rock er noget ganske andet for nordeuropæere end for spaniere. Jeg har været der en gang for mange år siden, alligevel måtte jeg gense den i forsommeren, hvor jeg var der igen!

• #14   8. dec 2014 Hahaha.. Bare rolig Knud.. Vi kalder jer jo også for "guiris" ned i España. Så står vi lige smiley Tja det er smag og behag mht Gibraltar.. Personligt synes jeg ikke det er noget særligt. Vil hellere køre op ad bjerg veje og nyde udsigten og naturen og besøge små landsbyer, hvor man kan spise god mad for billig penge.

• #15   8. dec 2014 ...men du har da ret Ronda skal ses!

• #16   8. dec 2014 det eneste der irriterer mig, er at det ser ud til de går meget op i det er 300 km pr dag ved leje...er det ikke for lidt ?

• #17   8. dec 2014 med en bil slår 250 pr dag oftest til. man har måske nok dage, hvor man kører længere. men også kortere!

Kommentér på:
leje af mc i Malaga/torremolinus

Annonce